![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitä öljyä tehostimessa? Mulla oli Comanchessa 32 hydrauliöljy, Se tuntuu kestävän kuumaa hyvin. Jeepin vakiopumppu + hydroboost ja vakiosimpukka, Hyvin toimi vaikka öljyn jäähdyttimenä oli vain mutkille käännetty kupariputki syylärin edessä. Sitten tuohon tehojuttuun, Ootko kokeillut toista ilmanputsaria? Stroukkikoneessani ei oikein toimineet mitkään "power-filtterit", Parhaiten se hengitti isolla paperisuodattimella.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
olihan mulla aluksi se orkkis putsari paikallaan, tottahan niissä paremmin pinta-alaa on hengittää kun noissa, mutta en mä mitään eroa siinä käyttäytyimisessä huomaa. http://www.jeepstrokers.com/forum/vi....php?f=5&t=848 tossa olis strokkerimiesten pohdintaa venttiilinjousista tolla samalla nokalla kun mulla on. cps:kin taisi mennä, ei lähtenyt aamulla työmaalta kotia kohti, starttas muttei ainakaan bensapumppu käynyt, en viittinyt sitte jäädä tutkimaan kun pari tippaa vettä pudotti |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä pumpun pitäisi käydä, mutta kipunaa ei tule jos cps viallinen.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta mutta, eipä vika siinä ollut, pumppu kun ei pyörinyt edes suoralla virralla, otin sitte tankin tyhjäksi ja pumpun ulkoilmaan.... normaalia meikäläisen tuuria, virtajohdon liitin oli irronnut siitä läpivientipalikasta eikä pumppu saanut sähköä, no liitin oli helppo laittaa takaisin, irroittaessa katkenneen letkulähdön korjaus vähän isompi homma. Viimeksi muokannut Rytari : 10.07.2012 13:09 |
|
|
||||
|
||||
|
Tavallinen mies..
Koko topic "luettu" läpi kun rupesin ettimään puskurista kuvia. Katotaan mitä tuleman pitää,malli on ainakin hieno mut kuvat huonot
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
täytyy kyllä myöntää että vaikka itse sanonkin ja omaa niin kaikkineen tän auton helmaputket ja puskurijutut on siihen nähden mitä maailmalla näkee xj:ssä yleensä, sanoisko suoraan että (noi tekee autosta) ruman näköiset, mutta eipä se toki näyttelyauto olekkaan... ja se mun ajotyyli.. ilman noita putkia toikin kori olis muistuttaisi aika lyhyessä ajassa ![]() Uudet jäykemmät venajouset muuten odottaa vaihtoa, ja leimahetkikin lähestyy, mennyt vaan taas niin aika muiden autojen parissa että, olsi yks joutilas zj:kin myydä jos joku tarvii |
|
|
||||
|
||||
|
Venttiilijousista ei ollu kyllä mitään hyötyä, sama peli edelleen. Kai se täytyy ne moparperformancet harkita tilaavansa jos ei muuta keksi. Kivinummen Antille Hämeenkyröön heitin haasteen löytää korvaavia vaihtoehtoja.
Anyway, koeajolenkillä pääsi vähän roiskahtamaan rapaa myös konehuoneeseen, ja koska oli 24 raatia pakkasta lakkas flektit hyvin pian pyörimästä, eipä ole ennen pakkasella liiaksi lämpiämisen kanssa ollutkaan ongelmaa. Takaperään olis tulollaan uus detroit lockkeri ihan näinä päivinä, täytyy varmaan hetipian ottaa ja asentaa se että pääsee liikennöimään ilman että täytyy kokoajan neliveto päällä ajella, tommonen välillä jopa yks vetoinen kun ei liiku talvella ollenkaan, avoin peräkin olis parempi liikuttamaan autoa. Vinssinarukin pitäs vaihtaa, lipposelta ostin jo pari kuukautta aikaa uuden narun kun tuo vanha on tullut vedettyä kolme, vai olisko jo neljä kertaa poikki niin kai se on uskottava ettei se vaan kestä enään. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eikö tossa oo vaara lojauttaa koko laitos tulipalloks?
|
|
|
||||
|
||||
|
Samanlailla löytyy abiko-liittimiä muistakin merkeistä. Mulla on uusi VAG-pumppu myytävänä, samanlailla siinäkin.
|
||||
|
||||
|
detroitti paikallaan takana, kyllä taas on menohaluja ihan erilailla, paremmin nyt menee, jopa eilisessä 20 cm sohjossakin pelkällä takavedolla mitä se meni full timenä vanhalla perällä, toki, eipä se nelari siinä palja auta kun mielummin varmaan sitä vetämätöntä takavetaria kait se halus pyörittää
ohjaus on jäykempi kun ennen, lähinnä tieajossa ja tosi vähän, mutta muuten kuiteskin paremmin puhtia tuntuis olevan, kylmänä ei silti ekan kerran kääntäessä ole tehostusta...onkohan se mun jäähdytin liian korkealla ja valuu tyhjäksi yöllä? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
| Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
| Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
| Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
| O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |