Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.06.2004, 15:13
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Se mitä omasta mielestäni paidassa tuli vähintään lukea/olla on:

- www osoite offipasta.com vai petrisimolin.com?
- off road jollain tapaa
- oma nikki ois kova juttu mutta liekö kustannussyistä järkevää
- jonkunasteinen logo/kuva jossa mielellään joku maasturi tms. harrastukseen liittyvä

-http://www.G-69.tk - http://g-69foorumi.no-ip.com -
Tässä on yksi pieni mutta, ainakin minulla... en halua mitään toyota paitaa, eikä kukaan halua Dodge paitaa... että pitäisikö tyytyä johonkin texstin pätkään tai jotain muuta... ei sillä että tämä olisi joku protesti toyotaa kohtaan... ei missään nimessä... no jokainen tietää kyllä mitä tarkoitan.



Dodge Dakota 1989 3.9l+np231+automatic+8.25+BFG/AT 235/75/15.
Jottei tuu riitaa autosta, niin tehkää vaikka meidän Alfasterista siihen silhuetti ja toiseks vaikka sit joku "hieman" vakiompi maasturi, minkä merkkiä ei ihan heti kaikki tunnista. Vaikka nyt IH Scout, niin ei pitäis kenenkään suivaantua.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Virallinen kesän aloitus Ex_inkkari Chit-Chat 14 17.04.2007 13:39
lantikasta virallinen traktori ? Niilo Tekniikka & Jutustelu 7 21.11.2006 17:05
Virallinen maroo-topic ElämänPeluri Bullshit 24 23.02.2006 13:51
Virallinen korjaamo. AVRO Tekniikka & Jutustelu 13 12.12.2004 21:44
Virallinen arki-topic ElämänPeluri Rakas Päiväkirja 44 06.09.2004 13:20


Sivu luotu: 07:52 (GMT +2).