![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mukavan litteässä kuljetuskunnossa, helppo viiä pois
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#2
|
|||
|
|||
sairaalan poliklinikka
mukava makoilla odottelemassa lääkäriä polilla. Kehon hydrauliikkapumppu meni hiukka omille kierrosluvuilleen. Ahtopaineita mitattu, filmattu toimintaa ja kierrosluku tarkkailussa. Myös nesteitä laskettu koeputkiloon analyysiä varten. Parempaan päin menossa. Onneksi oon lomalla niin voi ihan rauhassa pötkötellä
![]() toi toinen kuva ei liity tähän mutta kun en osaa vaihtaakaan, niin olkoon kuriositeettinä ![]() no niin nyt takaisin himaan. Tulipahan testattua paineet 10 kertaa aamulla taas sairaalaan testeihin , voipi olla että menee täällä koko viikonloppu. Pakko vaan ajatella tätä positiivisesti kun ei tälle muutakaan voi. Oottelen innolla kuvia viikonlopun offitapahtumista
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 06.07.2012 11:13 Perustelu: takaisin sairaalasta ja taas sairaalaan |
|
#3
|
||||
|
||||
|
'10 Toyota Hilux Arctic Trucks 33 oli aika kiva ajettava
kelpais kyllä mullekin työautoks
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Loman alkuun 5 tuntia
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Loma alko nyt.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Pääsi cruisaamaan kauniilla kelillä oikeassa asennossa kulkevalla Jeepillä cruise päällä ja perillä odotti viileä olut ja uintireissu tenavien kanssa.
__________________
Elämä potkii mutta miksi aina munille? ----------------------------------------------- Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92 Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces) http://fjdc.org |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Loma alkoi
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |