![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
luitko mitä mä kirjotin siitä saumasta... ei ollu mikään utrattava läpisauma
Viimeksi muokannut Rytari : 05.07.2012 12:12 |
|
|
||||
|
||||
|
Oma suositukseni hyvästä ja halvasta on käytetty Kemppi. Autopeltitöissä riittää yleensä valovirta, mutta jos tallissa on tilaa, niin sitten samalla voimavirtakone. Itellä oli aiemmin uus Esab ja se hajoili vähän väliä, mutta nyt on käytetty 200€ kemppi kestänyt jo nelisen vuotta. Ainoa huolto on ollut kopan avaus ja pölykerrosten poisto paineilmalla, kun rupes ylilämpövalo palamaana ajoittain.
|
|
|
||||
|
||||
|
no jos hyvä ja halpa kone pitää saaha ni osta kemppi ja telwini
|
|
|
|||
|
|||
..
Juuh ja osta oikeesti suosiolla niin iso kone kuin rahkeet riittää, ja loppu sitten vaikka osarilla...
Itse ostin pari vuotta aikaa walliuksen lmc 240 Hintaa oli donan (sisälsi tumput automaattimaskin ja lankakiepin) Ihan vaan peltihommiin... Eilen kun liimailin serkkupojan kantokouraa niin kirosin mihin koneesta hävisi tehot kun raudan paksuus oli semmoista 25mm. Tarkoitan vaan että kyllä sitä aina silloin tällöin voi tarvita enemmänkin tehoa kuin valovirtatöpseli antaa myöten. -Antti- |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Näin kai se menee tässäkin hommassa ettei hyvää JA halpaa olekaan..
|
|
|
|||
|
|||
...
Juuh ja yksi yhtälö mikä ei myöskään oikein toteudu.
Käytetty + edullinen = Hyvä Ei ainakaan silloin kun mä omaani hain. |
|
|
|||
|
|||
|
Tuossa olis ollut uudessakaupungissa kemppi kempact 2530 hintaan 900€, sisälsi mittarin ja telineen, tehoa 250A ja uudehko kone. Siihen hiilidioksidi pullo kylkeen niin olisit selvinnyt tonnilla ja hitsannut melkosen hyvin. Mutta ei näyttänyt kauan nettiromussa vanhenevan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuota punanenää uskon töissä nähneenä, langat palaa kuin pirun pätsissä
![]() Itse taas kaljapäissä kirosin 150mk muuntajaa ja märkiä kiinan rutiilipuikkoja mutta kyllä niillä 3mm panssarit syntyy kun käyttää aikaa 10xkunnon soittopeleihin nähden huomenna jatketaan kun ylikuumenemis rele antaa luvan.
|
|||
|
|||
|
minulla on telwin merkkinen mighitsauskone on varmaan 15v vanha mut vielä toimii vaikka aluks haukkuvat ihan paskaks tuota konetta!! sitte on invertteri einhell merkkinen puikko/ tig kone, ihan on hyvin pelannu, tosin tig puolta en ole vielä kokeillu
|