![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En koskaan ole nähnyt rangen yläkiinnikettä purettuna, enkä oikein ymmärrä että kun noiden yläkumien välissä yhdessä tikussa on sellasen metallipannan jämät niin millaseen pesään se kiinnittyy. Ons se vaan sellanen putki jonka sisällä kumit on ja prikat pitää se molemmilta puolilta paikallaan? Paljonko toi koko varsi muuten pääsee kääntymään alaspäin siinä alkuperäisessä kiinnikkeessä ja voiko sen tehdä jotenkin paremmin kuin alkuperäsessä roverissa? Tarkoitus olisi tehdä myös takapää noilla etutikuilla jolloin mitään ylätukia ei tarvittaisiin vain ainostaan panhard tanko. ![]() -http://www.G-69.tk - http://g-69foorumi.no-ip.com -
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suskan jakarin välittämien | T.T.T | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2006 23:17 |
| runkoon reikiä? | cam68 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.03.2006 22:24 |
| O:Rangen tukivarsien kiinnitys laipat Toyotaan | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2006 17:51 | |
| Rangen jakarin pultti jumx (+pari kikkailukuvaa) | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 60 | 23.11.2005 20:47 |
| Jakarin puslat | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.11.2004 00:08 |