Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.06.2004, 12:51
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

En koskaan ole nähnyt rangen yläkiinnikettä purettuna, enkä oikein ymmärrä että kun noiden yläkumien välissä yhdessä tikussa on sellasen metallipannan jämät niin millaseen pesään se kiinnittyy. Ons se vaan sellanen putki jonka sisällä kumit on ja prikat pitää se molemmilta puolilta paikallaan? Paljonko toi koko varsi muuten pääsee kääntymään alaspäin siinä alkuperäisessä kiinnikkeessä ja voiko sen tehdä jotenkin paremmin kuin alkuperäsessä roverissa? Tarkoitus olisi tehdä myös takapää noilla etutikuilla jolloin mitään ylätukia ei tarvittaisiin vain ainostaan panhard tanko.



-http://www.G-69.tk - http://g-69foorumi.no-ip.com -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suskan jakarin välittämien T.T.T Tekniikka & Jutustelu 3 24.05.2006 23:17
runkoon reikiä? cam68 Tekniikka & Jutustelu 8 24.03.2006 22:24
O:Rangen tukivarsien kiinnitys laipat Toyotaan O/M/V Muut 0 22.02.2006 17:51
Rangen jakarin pultti jumx (+pari kikkailukuvaa) Niko Tekniikka & Jutustelu 60 23.11.2005 20:47
Jakarin puslat jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 2 04.11.2004 00:08


Sivu luotu: 09:07 (GMT +2).