![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kytkinkoppa Mese/Tojo ovetkin sain istumaan kun otin 5mm korkeutta karmeista pois.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Komeasti hoidettu tuo kytkinkopan istutus.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Toiset tekee mitä osaa, toiset näköjään mitä vaan haluaa.. (y)
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jälkikäteen vasta älysin että nuo isoimmat raot olisi ollyt fiksuin tehdä nin että leikkaa parit halkaisut tuohon leveään kohtaan ja lämmittää jonka jälkeen olisi taivuttanut sen linjaan. Mutta tehty mitä tehty.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#5
|
|||
|
|||
|
vauhtiksesta viimeiset lastut irti kiinni akselissa, tulee ainakin niin perkeleen painava vauhtis että oksat pois. voi olla että joutuu hiukan keventämään sovitusvaiheessa jos sattuu hiukan outoon asentoon jäämään toi kytkimen käpälä, tuli tarkoituksella tehtyä hiukan laskelmia paksumpi lätty kun ison kanssa aina pärjää ![]() Takakulmien hitsailua Nuo saumat kun hioo niin tulee lähes orkkisperän muotoinen. hiukan joutu naputtelemaan peltiä että sai muotoon mihin halusi mutta viisaampi antoi periksi ja asettui kuten piti
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Takapää hitsattu valmiiksi penkkien rautoihin asti. huomenna pääsee irroittamaan tuon tojotan moottorin ja laittamaan varastoon odottelemaan parempia päiviä
ja jos kokeilis miten se tuo mersulainen alkaisi sopimaan tuonne konehuoneeseen, voisi sitten alkaa hahmottelemaan etupäätäkin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Toivotaan että tuosta väristä tulis hiukan lisävääntöjä tuohon vajaa pyttyseen
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#8
|
||||
|
||||
|
asiallista !!! oranssi vitonen on PALJON parempi kuin öljyinen kutonen ... -peukku-
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mitä tuo limppu painaa?
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
22kg
![]() olisipahan ainakin massaa tyhjäkäynnillä hiippailuun, ei suotta stumppailisi tuo kone
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#11
|
||||
|
||||
|
On näköjään teräspyörä, lastuista päätellen.
On tuo 22 kg melkonen limppu. Pienemmän pään valmeteissa on saman painoisia. Pajeron vauhtipyörä oli joskus kourassa, painoa 10-15 kg?Kevensin bemarin vauhtipyörän, 7.5 --> 5.9 kg. Oli kans teräspyörä, uudemmissa valurautaa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ehkäpä vois olla jonkun 18 kg seutuvissa jo riittävän painava, mutta tuskinpa tuo mitään muuta haittaa paitsi kierrosherkkyyttä. Eipähän stumppaile.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |