![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mun niksi onkin se, että ostakaa pikkukoneeseen niin ohuita laikkoja kuin löytyy (1mm) niin ohutpeltitöiden sujuvuus kasvaa potenssiin kolme. TT
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noi paksut n 3mm jämälaikat on hyviä hitsaus sovitushommissa kun niillä voi jotenkin leikata ja hyvin hioa viisteitä yms. Joskus kun katkaisee puristuksessa olevaa kappaletta niin millin laikka rikkoutuu ja paksumpi tuntuu turvallisemmalta..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Muistanko väärin että löytyisi 0.8 mm?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä löytyy 0,8 millisiä, kalliimpia kylläkin kuin milliset. Nuo ohuet laikat on ehdottomia peltitöissä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joskus kokeilin 0.6mm laikkaa, sitä ei enää viittiny laikasta kiristää.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paksumpikin materiaali menee noilla kivasti, itseasiassa paremmin kuin millisellä, mutta pitää olla vakaa käsi ja laikka ihan suorassa, ja tietysti silmä/naamasuojat ! Kaitsu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joko nyt on jeesusteippi kohdannut voittajansa? http://www.rescuetape.com/suggested-uses
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Magneetit auton maastohuoltoa tehdessä...
http://www.dealextreme.com/p/super-s...100-pack-13515 Heittää vaikka tuolaisia lähelle yleisimpiä huoltokohteita etukäteen, niin aina löytyy paikka johon voi laittaa ruuvit tai työkalut korjauksia tehdessä. Tämän jälkeen ei tarvitse etsiä niitä sieltä kanervikosta johon joku kuitenkin ne vahingossa konepellin reunalta sutaisee. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Jarrumännän irroitoius
Jumiutuneen jarrumännän saapi erittäin kätevästi irti/ulos satulasta rasvapräsillä.
Satula irti autosta kokonaan jonka jälkeen laita rasvanippa jarruputken natsaan sitten ruuttaat vassua rässillä ja mäntä työntyy ulos satuasta. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ei, mutta olihan jesarikin joskus aikoinaan melko kallista tavaraa, nyt on pakkausteipin hinnoissa. Tuossa voisi olla ainekset uudeksi jokapaikankorjausaineeksi...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aina yhtä tärkeät pirkka-sukkahousuvinkit! (osa 1) | Kanabira | Niksipalsta | 8 | 28.04.2011 20:30 |