Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.06.2004, 14:02
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Joo joo, mutta idea on jo oikea tai siis se mitä mä ajan takaa. Tuohon vaan linttojen tilalle pari stemua ja vaikka kanto, niin hommahan alkaa oleen aikas bueno.
Nimmutkumämeinasin että jos se autokin vois olla sellainen mikä vois olla Suomessakin kilvissä eikä tuollainen monsteri eikä edes kisapeli, sillä eihän tääkään palsta käsittele (vain) kisa-ajamista vaan lähinnä harraste-safari-yleisrymyämistä..??

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Mutta eiks paidan pidä herättää huomiota???? Noita autokerhojen paitojahan kai on kaikilla?? Laittaa siihen kaks autoo, lähes vakio ja sit radikaalimmin muokattu.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Virallinen kesän aloitus Ex_inkkari Chit-Chat 14 17.04.2007 13:39
lantikasta virallinen traktori ? Niilo Tekniikka & Jutustelu 7 21.11.2006 17:05
Virallinen maroo-topic ElämänPeluri Bullshit 24 23.02.2006 13:51
Virallinen korjaamo. AVRO Tekniikka & Jutustelu 13 12.12.2004 21:44
Virallinen arki-topic ElämänPeluri Rakas Päiväkirja 44 06.09.2004 13:20


Sivu luotu: 12:33 (GMT +2).