![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sopiiko tuohon se darvinismin sääntö. Luonto hoitaa tyhmimmät pois. Katseleen voisin kyllä lähteä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuo räsynukke tuolla pelolla on Conor Cummins. Ei onneksi kuollut. Vasen käsi murtui, olkapää vamma, selässä murtumia, keuhkossa jotain ja polvi meni. Eli melko vähällä selvini ja on nykyään ajokunnossa
![]() TT= Titan Testicals ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuo "rata" oli varmaan ihan hyvä 50 vuotta sitten. Sitä uudemmille pyörille pikkuisen vaarallinen.
![]() Mutta kieltämättä komean näköistä kun kyykkypyörillä tehdään pitkiä ilmalentoja. On noi lento-ominaisuudet tainneet jäähä vähälle huomiolle jaappaanian insinööreiltä... ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep, kisojen jälkeen sunnuntai iltasilla on yleensä eniten noita tilastoon menneitä. Saksmannit kuulemma kovia moheltamaa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Meijänkin kyläteiltä vois muutaman pommittajan passittaa tuonne
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nämä videot on katseltu moneen kertaan ja fiilistelty, itsellä ei onneksi koskaan ollut superpyörää mutta muistan tunteen kun asvaltilla mutkassa takapää hakee/ luistaa. Melkoista adrenaliini narkkausta tuo homma ja veikkampa että yhtä ko. hommassa kuollutta videon kuskia kohti kuolee 1000 samaa hommaa matkivaa amatööriä.
Jos verrataan autourheilua ja mp sellaista niin suomessakin on paljon loistavia kuljettajia mutta ei vastaavaa organisaatioa lajin ympärillä. Pikkurahalla saa järjettömän 2pyöräisen tykin verrattuna autoon. Vaihdoin mopoilun hidasteluun ja taidan elää pidempään, kypärä ja uusi nahkapuku on silti säilössä.. Olis muuten mukava tietää kuinka rallitykit/rata-autot pärjäisi samalla pätkällä..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 04.07.2012 16:46 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se antaa yhtä paljon kun ottaakin vaikka offaamisestakin saa fiilareita mut toi on aiwan eri luokkaa kyllä..Ja itsesuojelua ei tartte vaan suuri luotto omiin kykyihin ja 110% luotto pyörään ja renkaisiin on vaa aivan saatanan hienoo
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
lajin ympärillä. Pikkurahalla saa järjettömän 2pyöräisen tykin verrattuna autoon.
Pikku veljelläni on Suzuki 1000cc Ahtimella. 225 kn vääntö ja 297heppaa löytyy tällä hetkellä on meinaa semmonen mopo et tämmönen 130kg pikku mieskin tuntee itsensä aika kevyeks ku 170km alkaa viel helposti sutii. ![]() ikä vaan meinaa alkaa tepposia,ei enää uskalla ![]() ![]() Veikka puhu et rahaa ois mennyt n.5000€(karu veikkaus) |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
5000rpm alkoi ahtaa ja 6500rpm oli 0,7b . Tein kaikki itse ja suora rosteripakoputkisto kummittelee vieläkin liiterissä ![]() Maksoi ehkä 1500€ ja tolkuttomasti työtä että sai kaikki katteidenalle piiloon. Senverran silloin lapsetti että dumppi aukes aika herkästi..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |