Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.06.2004, 10:26
Kupla:n Avatar
Kupla Kupla ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.12.03
Sijainti: Pelkosenniemi, Finland.
Viestit: 577
Perusasetus

Niva olis muuten hyvä, mutta ei oikhen täytä noita perheauton kriteerejä. Kyllä sinne vaimo ja 3 turvaistuinta juuri soppii, mutta isäntä tais jäähä matkasta pois.

Pajeroa harvemmin löytyy pakuna ja bensana maksaa jo niin paljon enemmän.

BJ:tä kyllä löytyy tohon hinthan, mutta se on eri asia suostuuko sun emäntäs ajamhan sillä kuin ensimmäiset 10m. Ja on talavella hieman kylymän sorttinen.

Patrollejahan saa jo tohon hinthan ja löytyy myös pakuna.

Ja HJ60:stä löytyy jo tohon hinthan kans, ja on emännälläkin mukava ajella.

Ehdottomasti suosittelen HJ-60:stä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? Propulsion Tekniikka & Jutustelu 22 16.04.2008 04:33
Mikä maasturi kyseessä? legro Chit-Chat 8 04.01.2008 15:31
Mikä maasturi yleiskäyttöön/kakkosautoksi? Tekniikka & Jutustelu 11 25.10.2006 22:18
Mikä maasturi käyttöautoksi? puuhapate Tekniikka & Jutustelu 13 20.08.2006 19:41


Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).