Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.06.2012, 20:01
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vepele Näytä viesti
Taitaapi Minulta valitettavasti jäädä väliin,Rapa-Ripassa perä pas**na ja itellään p**sauki.
Fuck
Eli molemmat ongelmat pakkautuneet peräpäähän

__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.06.2012, 15:54
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Mihis aikaan lähetään Simolantien nesteeltä ?
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.06.2012, 22:30
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Miäkii tuun ajelee muutamaks tunniks vässykkäletkaan.

EDIT: Jaa niin, oon kai yksin sinn letkas :-P
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/

Viimeksi muokannut Krisse : 28.06.2012 22:33
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.06.2012, 19:13
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Olipahan kerrankin kovasti kolinaa ja vammoja reissun pituuteen nähden.

Oven sain korjauttua ihan pelaavaksi ja käyttökelpoiseksi. Tankin panssarin etummaiset kiinnikkeetkin repes rungosta irti, ne pitää vielä fiksata joskus kun jaksaa ja ehtii.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.06.2012, 23:27
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Olipahan kerrankin kovasti kolinaa ja vammoja reissun pituuteen nähden.
Sama. Vinssi paskana, ohjauksen välivarsi oiottiin kahdesti eikä siitä hyvää saa enää, etukardaanin laipan ruuvit poikki -> kardaani löi reiän jakiksen kuoreen päästäen osan öljystä ulos, ja irrotti samalla valitsintangon jakiksesta. Ai niin, ja takasumari hajos. Taas.

Mutta hauskaa oli koko rahan edestä. Kiitos kaikille
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 30.06.2012 23:30
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.07.2012, 08:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Ei kukaan vahingossakaan kuvia ottanut?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.07.2012, 09:39
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ei kukaan vahingossakaan kuvia ottanut?
Toki, vaimo oli kameran kanssa.
http://www.facebook.com/media/set/?s...9874235&type=1

No hitto, ei ne näykkään. Saaks noita fb:n kuvia näkymään ilman että on kirjautunut sinne? Ne on julkisia, mut ilmeisesti vain kaikille fb:n käyttäjille?
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 01.07.2012 09:45
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.07.2012, 09:49
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ei kukaan vahingossakaan kuvia ottanut?
Mun apparilla oli kamera mukana, elättelen toiveita että saan kuvat itselleni tänään ja ehdin illalla tuupata ne johonkin nähtäväksi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ajellaanko Ravijoella? vepele Tapahtumat 93 29.05.2009 20:48
Päiväajelu Ravijoella 16.12.06 Saku T. Tapahtumat 4 18.12.2006 11:22
Ajelua Ravijoella JERKKU Tapahtumat 3 28.05.2006 22:11
SAFARI RAVIJOELLA 14.02 -04 Tapahtumat 13 11.02.2004 21:24
safari ravijoella 2-4.5.03 tiipe Tapahtumat 0 30.04.2003 18:07


Sivu luotu: 11:04 (GMT +2).