![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16/HighLand Racing www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mihis aikaan lähetään Simolantien nesteeltä ?
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Miäkii tuun ajelee muutamaks tunniks vässykkäletkaan.
EDIT: Jaa niin, oon kai yksin sinn letkas :-P
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ Viimeksi muokannut Krisse : 28.06.2012 22:33 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Olipahan kerrankin kovasti kolinaa ja vammoja reissun pituuteen nähden.
Oven sain korjauttua ihan pelaavaksi ja käyttökelpoiseksi. Tankin panssarin etummaiset kiinnikkeetkin repes rungosta irti, ne pitää vielä fiksata joskus kun jaksaa ja ehtii. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta hauskaa oli koko rahan edestä. Kiitos kaikille
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 30.06.2012 23:30 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei kukaan vahingossakaan kuvia ottanut?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Toki, vaimo oli kameran kanssa.
http://www.facebook.com/media/set/?s...9874235&type=1 No hitto, ei ne näykkään. Saaks noita fb:n kuvia näkymään ilman että on kirjautunut sinne? Ne on julkisia, mut ilmeisesti vain kaikille fb:n käyttäjille?
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 01.07.2012 09:45 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mun apparilla oli kamera mukana, elättelen toiveita että saan kuvat itselleni tänään ja ehdin illalla tuupata ne johonkin nähtäväksi.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajellaanko Ravijoella? | vepele | Tapahtumat | 93 | 29.05.2009 20:48 |
| Päiväajelu Ravijoella 16.12.06 | Saku T. | Tapahtumat | 4 | 18.12.2006 11:22 |
| Ajelua Ravijoella | JERKKU | Tapahtumat | 3 | 28.05.2006 22:11 |
| SAFARI RAVIJOELLA 14.02 -04 | Tapahtumat | 13 | 11.02.2004 21:24 | |
| safari ravijoella 2-4.5.03 | tiipe | Tapahtumat | 0 | 30.04.2003 18:07 |