Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.06.2012, 19:19
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Se takapäälle vetoa kytkevä visko on vissiin tyyppivika.

Itte yhtä kävin testailemassa niin aina kun takaveto alkoi kytkeytymään niin infernaalinen ujellus kantautui hyttään.
Kyllä se takaakin vielä veti mutta hävinneekö veto samalla kun ujellus...?

Ihan hyvin se kulki kun oli sillä ns. tehokkaammalla 2 litrasella.

Jäi laittamatta

__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.06.2012, 19:24
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Se takapäälle vetoa kytkevä visko on vissiin tyyppivika.

Itte yhtä kävin testailemassa niin aina kun takaveto alkoi kytkeytymään niin infernaalinen ujellus kantautui hyttään.
Kyllä se takaakin vielä veti mutta hävinneekö veto samalla kun ujellus...?

Ihan hyvin se kulki kun oli sillä ns. tehokkaammalla 2 litrasella.

Jäi laittamatta
Tua noi. Lieko se kulmavaihde siinä etuperässä, ja takaperä olla palloidinen koska palloidi perä rullaa paremmin kuin hypoidi??? Se selittäisi huutamisen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.06.2012, 20:31
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Se mitään huuda. Siihen perään pitää vaihtaa öljyt (vasittu Honda DPS-F Dual Pump öljy 1Ltr) 50 000km välein, niin ei oireile. Tehtaan ilmoittama väli on suurempi, mutta kun käytetään lumella ja soralla, joutuu tietenkin öljy kovemmalle ja siitä johtuen pitää vaihtaa useammin. Jos ei vaihdeta, lopulta tietenkin palaa levyt. (ei ole visko, vaan tuplapumppu öljykytkin. uudemmissa myös sähköohjaus lisänä.)

Oireena alkaa kuulumaan just tuollaisia volinoita ja jutinoita. Silloin viimeistään öljyt vaihtoon! Voi testata ajamalla hitaasti ympyrää. Öljyä menee litran verran.





Kuvia puretusta:

http://honda-tech.com/showpost.php?p...2&postcount=66
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 25.06.2012 20:36 Perustelu: lisää kuvia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muita "pic up" hj:ta? Tekniikka & Jutustelu 27 07.08.2017 19:40
kulutus wuntzikka Tekniikka & Jutustelu 24 19.03.2011 23:23
RJ:n kulutus RJ70 Tekniikka & Jutustelu 2 26.01.2008 19:00
pa-kulutus? -roadwarrior- Tekniikka & Jutustelu 6 20.11.2007 21:57
LJ:n kulutus Setä Tekniikka & Jutustelu 29 17.05.2005 07:53


Sivu luotu: 03:47 (GMT +2).