![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Arpelta kuultu vinkki ampiaispesän deaktivointiin. Bräkleen. Kokeiltu kahteen pieneen pesään ja toimii kuin tauti...Tattista vaan. ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Kondomi.
Mulla on hiluksin pohjassa paineilmasäiliö jossa pikaliitin ilman jatkokäyttöä ajatellen. No se liitinhän ei pelaa jos on sontaa ja kunttaa täynnä joten suojaa piti keksiä. Ja silloinkin ajattelin seksiä,jota poikamiehenä ollessa takavuosina tuli ajateltua useamminkin joten niiltä vuosilta on vieläkin jäämistönä vanhentuneita kortonkeja ja sehän on hyvä suoja sihen töpseliin se kortonki. Katsastus mies sitte kyseli et mikä toi on? mä siihen et se on kortonki. "ei ku toi punanen pönttö" No paineilmasäiliö. "en ees kysy mitä varten"
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joskus koitin jääspraylla vaimentaa ampiaiset, no hiljenihän ne pariks tunniks, bräkleeniä toisella kerralla niin ei häirinnyt enää.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Paisunta säiliö.
Jäähdytys systeemiä puhdistaessa on monennäköstä niksiä mut arkipäiväisimmät on tämmösiä: paisarin saa kätevästi tyhjennettyä ennen irrottamista kun työntää paineilmaa ulospuhallus pillistä sisään,mut VAROVASTI! muuten se ruikkaa silmille tai halkeaa koko säiliö. Toi ei päde esim. volkkariin mis on paineellinen säiliö. Turvallisempi keino saada säiliö puhtaaks sisältä on laittaa hieman Fairya ja karkeaa hiekkaa sisälle ja ravistaa niin maanperusteellisesti,sillon irtoo paska ja sitkeä kattilakivi.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kytkinremonttiin pieni vinkki: Pari pisaraa pikaliimaa kytkinlevyyn ja keskitys paineasetelmaan. Ei tarvi koko laatikkoa laskea alas vaan rittää ku teke paineasetelman irrotukseen ja kiinnitykseen tarvittavan raon koneen ja laatikon väliin. Ekakerran kytkintä käyttäessä liimaus antautuu. Ei tarvi taistella keskityksen kans.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos jollekin muullekin kuin minulle ei ole tullut mieleen, niin tässäpä niksiä. Ostin uuden 230 mm rälläkän ja siinä oli loistava ominaisuus! Teräsuojaan on merkitty 180 mm ja 125 mm kohdat, joten ei tarvitse säästäväisenä ajaa ärsyttävän pieneksi laikkaa, kun voi siinä 125 mm kohdalla heittää sen pikkulaikkojen pinoon. Eikä tartte arvailla, mahtuisikohan jo pieneen rälläkkään. Helppo ominaisuus lisätä vanhaankin rälläkkään ja lukuisissa minulla olleissa tuollaista ei ole ollut.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
jollei enemmänki testattu varmaan miljoona kertaa. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mun niksi onkin se, että ostakaa pikkukoneeseen niin ohuita laikkoja kuin löytyy (1mm) niin ohutpeltitöiden sujuvuus kasvaa potenssiin kolme. TT |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli kuten Aitto sanoi, saman kestää, mutta ei tartte edes kehänopeutta laskea. EDIT: tietty isoa laikkaa ei saa pienen pyörintänopeudella pyörittää, mutta ei se teknisesti taida oikein helposti onnistuakaan... Ts. 230 mm laikka 125 mm koneeseen vois olla vaarallista. Viimeksi muokannut vmt : 01.07.2012 21:34 Perustelu: lisäys |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki miljoonat ihmiset maailmassa jotka tunnen käyttää kuluneet ison rälläkän laikat pikkukoneessa, Tosin nykyään taitaa saada pikkukoneeseen ohuempia ja tehokkaamin siinä toimivia laikkoja. Tunnen myös yhden ihmisen jolla on pikkukoneessa teräsuoja paikoillaan.
Muistaakseni joskus laitoin pikkukoneeseen ilman suojaa liian ison laikan ja se puri mua peukalonjuureen, olenkohan ainoa maailmassa ![]()
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Nippusitteet katkeaa?
Tuppaako nippusiteet katkeemaan helposti?
Laita ne yöksi veteen niin pehmenevät ja tulevat sitkeämmiksi. Kuulin yhdeltä sähkömieheltä. Toimii. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aina yhtä tärkeät pirkka-sukkahousuvinkit! (osa 1) | Kanabira | Niksipalsta | 8 | 28.04.2011 20:30 |