![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lapparit???? Nyt sakkaa pahasti - eli mitkä lapparit? Luulin että lappari on automalli - kertokaa lisää noista. "käytettynä halvat, kestävärunkoiset, hyvä kuvio, hyvä saatavuus, ruåtsin armeijan jämistä löytyy noille tehtyjä lumiketjuja..." Kuulostaa enemmän kuin houkuttelevalta eli mistä noita saa. Ja mitä noihin Swmpereihin niin mun Google ei kerro muista kuin 32"-11.5" ja 16 tuumasena... - jälkimmäinen anonyybi Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Euromaski 69€ kannattaako ostaa? ostettu... | sippis | Chit-Chat | 10 | 20.10.2006 16:04 |
| Kannattaako ostaa? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.09.2004 21:05 |
| Kannattaako ostaa | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 07.05.2004 10:26 |
| Kannattaako ostaa ??? | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.03.2004 19:24 |
| Kannattaako ostaa jenkkilästä | Yleiset | 14 | 19.01.2004 07:21 | |