![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Porukka sahaa omaa oksaansa siirtokilpikikkailulla
Lainaus:
![]() ![]() Ja mitä AKK:n tulee niin kyse oli verottomista kilpa-autoista eikä katsastamattomista offipeleistä ![]()
Viimeksi muokannut Byrocrat : 23.06.2012 19:28 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja kuka niitä vääriä perusteita valvoo?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Niillä kisakilvillä ei sais ajaa kisapaikalle, niin ainakin minulle sanottiin.
Mutta vakuutusten takia ne puuhakilvet yleensä sinne crossiin otetaan. Jos kilvettömän auton vakuutus on luokkaa 250e/v puuhiksilla pari kisaa tulee halvemmaksi. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
On tuo 250 niin iso raha tässä lajissa että ehottomasti kannattaa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No jos kerran vuoteen käy ajamassa niin eikö kannata?
Jokainenhan tekee rahoillaan mitä tahtoo ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ralli.net/foorumit/harras...-foorumi/14425
tämmöstä juttua ralli.netissä.... |
#7
|
|||
|
|||
![]() Akk
Tämä Akk yrittää ilmeisesti kitkeä kaiken moottori urheilun suomesta
![]() Onhatuo nähty jo jokkisenkin puolella on ruvennut rivit rakoileen AKK järjettömän rahastuksen myötä ![]() Viimeksi muokannut mobil2 : 28.06.2012 18:20 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tuo noinaa miks sitä autoa ei voi ajella ihan myyntinäyttely nimikkeellä, ihan laillista, ainakin tarkoituksen suhteen, tuo AKK systeemi on lähinnä tarkoitettu uitetuille ralliautoille mistä ei oo maksettu autoveroja.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa muistaa että auton täytyy olla tieliikennelain edellyttämässä kunnossa!
Turha luulla että "puuhakilvillä" saa ajaa minkälaisella paskakasalla hyvänsä. Ainoa poikkeus on jos olet viemässä autoa muutoskatsastukseen.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oma tapaus sellainen että kyseistä uaz vuosimallia ei ole mahdollista kilvittää vaikka se olisi miten hyvässä kunnossa,vuoden vanhempi malli taas on liikennelaillinen vaikka se on täysin samanlainen ![]() Siksi täytyy jatkuvasti hakea siirtolupia. ...tanan suomen säädökset ![]()
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 30.06.2012 10:01 |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja saahan Suomessakin ajella kilvitetyllä KrAz:lla, ainakin jos on polakki. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Poliisi on ystävä!Lainaus:
Joka konttorillahan pitäisi siirtokilpi käytäntö olla samanlaista, vaan ihmisethän siellä on töissä ja käytäntö vaihtelee kovasti. Yhdellä konttorilla soittelevat Trafiin ja kyselevät saako ko. autolle myöntää kilvet, kyselin asiasta ja kottori neiti sanoi että kaikille autoille ei saa myötää kilven kilpeä ja syynä jatkuvat väärinkäytökset ja niistä kiinni jääminen. Hain JEgoNEERiin siitokilvet American Car Showhun ja soitti Trafiin ja sieltä sanoivat että kilvet myönnetään jos autolla ei tapahtumassa ajeta. Tyhmää mielestäni oli se että vakuutus piti ostaa koko ajalle, sitä ei saa vain siirtopäiville. Sanoinkin että sehän nyt voi houkuttaa jotakuta ajamaan kun on vakuutuskin voimassa. Useimmilla konttoreilla eivä kysele mitään vaan täyttävät laput ja antavat kilvet. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#13
|
||||
|
||||
![]()
toivottavast ei mee samanlaiseks pelleilyks tääl meillä ku teil siel suures maailmassa
![]() ![]() mites vaihoitko sie 37" irokit kotona vai näyttely pihal autoon? siin taitaa olla se laittomuuden ero? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |