![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Mitattua.Juu hakasin tojon tiskiltä uuden ja länttäsin paikalleen. Hyvin sopi ja hintaa oli rapiat 20egee mut paskaaks siitä kun vaihtotyö sun muu jumppaaminen epäsopivien stefojan kanssa on paljon vaivalloisempaa. Näköjään useampikin tarvike putka myy pokkana väärää stefaa,NOK lukee orkkis niinku tarvike stefassakin mut orkkis stefassa ei oo mitään koko merkintöjä. Eli ei sinällään ongelma ole stefan laadussa tai ominaisuuksissa vaan siinä et se ei ole oikean kokoinen. Orkkis stefan ulkohalkaisija oli mahdollisimman tarkkaan mauserilla mitaten 60,3mm.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan patrolin vuotava tankki | Ahma | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.06.2016 07:09 |
| Vuotava kannentiiviste | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.12.2007 00:21 | |
| Patrollin vuotava pallonivel | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.05.2006 07:59 |
| HJ-61 vuotava polttoainetankki... | Ylä-Savo@ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.06.2004 08:38 |
| Vuotava kenno ja äänieristeet | KTM | Yleiset | 4 | 12.05.2003 06:16 |