![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Lähtisitkö itse kaupalle 5000euroa jos myyt 3 agrigaattia päivässä jos myyt 6kpl 10000euroa kuukaudessa lupaavat maksaa autosi bensat majoituksen yms eli itse maksat ruokasi vaatteesi ja oman autosi tulevat pää osin ruotsin kautta Johtajat ovat belgiasta/hollannista/englannista niin sanottuja karavaanareita eli asuvat karavaanari kylissä kotoisin ehkä englannista irlannista siellä naama poltettu verot jätetty maksamatta ois vankilatuomio ja etsintä kuulutettu paenneet hollantiin Breda ja eindhowenin lähellä oleviin karavaanari kyliin joissa asuu todella hämärää porukkaa kaikki jotain paossa. nämä tuotteet on pää osin 2-laatua kuljetus vahinkoja asiakkaiden palauttamia sekä osa on tuotteita jotka on pitänyt vetää pois myymälöistä jonkun vian takia sähkö iskun vaara tuotteet on ostettu saksan/ hollannin suurista tukuista siksi 220v nämä johtajat tuovat yleensä rekkalastillisia suomeen ja veroja ei maksa kukaan tekevät kesäisin tätä ja talvisin ovat espaniassa auringossa hyvin järjästäytynyttä rikollisuutta todella ammattilaisia rekassa on veitsiä nahkatakkeja agrikaatteja sellasta 200-300euron roinaa mistä ovat maksaneet 30-80euroa tukkuun mainostavat paikallis lehdissä ainakin englannissa olen nähnyt tienaa 10000puntaa kuussa myyjäksi scandinaviaan kerran olen nähnyt kun lastasivat kamaa rekasta pakettiauttoon rekka oli saksan kilvissä ja paku britanian lastaus tapahtui vanhan huoltoaseman pihalla aika sivussa teollisuusalueella siitä päättelin että rekka on aina noin max 100km päässä kauppiaista kun seuraavana päivänä oli naapuri kaupungeissa kierrellyt kaupustelioita kauppiaita voi olla vaikka kuinka monia samalla alueella Kaveri (hollantilainen) kertoi että lähes kaikilla jää nuo palkat saamata ja kukaan ei tohdi ruveta ränkkyämään siellä voi tulla helposti lyijyä ohimoon ja joka kesä sama show jatkuu ja löytävät jostain aina ahneita huijattavia
|
|
|||
|
|||
![]()
Näkyhän noita myyjiä jo Ristijärvelläki olevan Kainuun perukalla myymässä hyviä ja halpoja tuotteitaan.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kotipihaan oli ajettu haja-asutusalueella. Oikein hienosti käyttäytyviä kavereita oli olleet. Enklantia puhuneet vaan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
v.98 olin Norjassa, niin ruottalaiset heebot kauppas kajareita, oli oikeen pätevän näköisiä laitteita, ylijäämänä jostain keissistä. Viitäsataa pyytivät ja maksoin 150Nkr, tarkemmin tutkittuna ei ollu muuta hyvää kuin ulko kuori, basson johdot oli jotain 0,7mm2 johtoa..
Viimeksi muokannut Teme : 29.06.2012 22:16 |
|
||||
|
||||
![]()
ai noi irkku kauppiaat on käynyt muittenkin luona kauppaamassa agria
![]()