![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Liian usein näissä joutuvat vaan kärsimään viattomat sivulliset.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tappoi tyttöystävänsä. Halvautti itsensä. Menetti työkykynsä. Maksoi sakkoja. Mutta jäi paska henkiin, ei olis tarvinnut. ![]() Mä en ymmärrä tän ketjun aloittajan ajatusmaailmaa ollenkaan. mun puolesta saisi kävellä niin pitkään kunnes ajatukset selkiävät ja järkiintyvät.
|
||||
|
||||
![]()
Haistakaa hurskastelijat vittu!!! Turha kenenkään tulla tänne nettiin elvistelemään, ettei olis koskaan ylinopeutta ajanut ja mulle ihan sama vaikka köröttelisitte sen saatana mopoauton perässä ihan sinne kirkonkylälle asti, ettei vaan tulis ajettua ylinopeutta. Osanotot Jeeppi-Ekille tapahtuneen johdosta. Itse olin viime vuonna vajaat viis kuukautta ilman korttia ja tollaiset pari tonnia sakkoa ihan vaan yhden ylinopeuden takia, silloin vitutti, kyllä sen myönnän, onneksi työnantaja järjesti kyyditykset töihin, sekä töissä ja jalomielinen ajokiellon määrännyt poliisipäällikkö antoi kortin kesäajaksi takaisin, koska oikeuden käyntiin pääseminen venyi niin pitkälle. Jostain syystä en tuon jälkeen ole haaviin enää jäänytkään.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei kai tuo ylinopeus sinänsä ole niin tuomittavaa, onhan siinä nuo rajat jne., joten jo nytkin katsotaan sormien lävitse noita ylityksiä. Sitä mä vaan, että jos sattuu useammin noita ylinopeuksia, niin kyllä itse aiheuttaa itselleen ja muille toistuvasti suuremman riskin tuolla yhteisessä liikenteessä. Tossa mun kertomassa tositapauksessa oli aivan törkeä ylinopeus ja erityisesti tilannenopeus sellainen, että sivullisilla ei ollut mitään mahdollisuutta reagoida tuohon. Hurskastelua tai ei, en tiedä. Mä en vaan tykkää siitä, että joku omalla muista piittamattomalla käytöksellään vaarantaa toisten terveyden. Tän voi koettaa panna omalle kohalleen Jopen tapaan.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Suurempi rikos ihmisyyttä vastaan on antaa tälläsille koheltajille jotka pitää itseään muita parempana kuskina ikinä sitä vitun korttia takas. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä korttia tarvii ajamiseen, jos sen joku ottaa pois niin sitten ajetaan ilman. Muutenhan maalaiselta pysähtyy elämä siihen kun kaikki on käytännössä niin kaukana ja julkisia kulkuneuvoja ei ole saatavilla muuta kuin taksi. Älytöntä ottaa kortti pois, kyllä sakot riittäisi tai jos ei rahaa niin pieni vankeustuomio. Kuitenkin kaikki lakupekat, mannet ja rattijuopot ajaa ilman korttia toistuvasti eikä niille tehdä mitään niin miksi tavan tallaajankaan pitäisi jotain muoviläpyskää arvostaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Monikohan pakettiauto 80 lätkäläinen ajaa sitä kaheksaakymppiä satasen alueella
![]() Itsellä ollut kortti kuivumassa pari kuukautta vuonna 1989 kun istuin kuskin paikalla pikku hiprakassa ja auto kävi.... Kerran erehdyin ajamaan mersun pakettiauton näkösellä kuorma-autolla ABe kortillisena ja piti käydä keskustelemassa ajokiellon pituudesta... Ei ajokieltoa. 2 krt ylinopeussakot... telkänpöntöstä ja maantieltä jossa 100 metrin välein nopeusrajoitus sahaa 60 - 80.. ja yhden kuuskymppisen vedin yli... Saa olla aika tsiisus jos ei joskus lipsaha vähän enemmän tauluun kuin piti tai asua toooosi syrjässä niin ettei siellä virkavaltoja näy... Tahallaan ylinopeusajaminen on toinen juttu. Se tehdään tietoisesti.
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoittaudun heti.
![]() Ja 21 vuotta kortti ollut, ei yhtään ylinopeussakkoa. *kop kop* |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En osaa kyllä syyllistää itseäni noista liikennekuolemista, vaikka ne surullisia uutisia aina onkin. Ai empä huomannutkaan, mutta onko sulla joku alemmuuskompleksi, jos kommenttini takia luulet minun pitävän itseäni muita parempana kuljettajana. Aika ison organisaation toimintaa pidät rikoksena ihmisyyttä vastaan. Tosi mies vitun haistaa ja vaikka nuoleekin, kannattaa kokeilla sinunkin. |
|
|||
|
|||
![]() Juhannusrauhaa ehdotan :)
No niin, nyt aletaan olla melko lähellä noita joillakin muilla "keskustelu"palstoilla tuttuja sanavalintoja. Ei ole enää mukavaa tuo.
Jos saan ehdottaa, niin otettaisko ihan rauhallisesti näin juhannuksen kunniaksi. ![]() Hyvää juhannusta sekä on että off road. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs sitten jos tuollainen tyyppi joka väittää ettei koskaan aja ylinopeutta, sattuukin ajamaan tutkaan 80 alueella ihan vaan vahingossa 120 ja kortti menee. Ajattelitteko hypätä hirteen rankaistaksenne itteänne ja samalla suojella muita tienkäyttäjiä? Kyllä oon UGLYN kans samoilla linjoilla, voi kortti lähteä kunnon kuskiltaki!
|
|
||||
|
||||
![]()
tuskin ketjun aloittajan ylinopeudet mitään päätähuimaavia ylityksiä on olleet ku noin monta kertaa on armoa annettu...itellä oli viime kesänä kortti pois 7 vkoa ku tulin tallilta kawalla kaasareitten säätöhommista kauniina kesäiltana tyhjällä baanalla kotia päin,ainut auto minkä ohitin olikin sitten siviilimiliisi,töttöröö vaan...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty jeep "HIGH BOY chief 2d " 3 hklö "paku diesel" | psychobilly | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.02.2012 00:28 |
Myyty GR Partollin napalukot ja navat ""UUDET"" | oska80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.01.2012 13:29 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |