Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.06.2004, 23:49
-juhani- -juhani- ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

tossa ois aiheestä jotain "rakentavaa":


http://www.petrisimolin.com/ThePalst...E=&whichpage=1



DISCOVERY

<img src=/smiley/snipersmilie.gif border=0 align=middle><img src=/smiley/thewave.gif border=0 align=middle>

Edited by - -juhani- on 02/06/2004 00:50:37

/* Edited by offroadjouni: Muutin -juhanin- linkkiä. Älä käytä IP-osoitetta osoittamaan tälle palstalle - vaan domainnimeä: "www.petrisimolin.com" */

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Euromaski 69€ kannattaako ostaa? ostettu... sippis Chit-Chat 10 20.10.2006 16:04
Kannattaako ostaa? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 11 20.09.2004 21:05
Kannattaako ostaa Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 13 07.05.2004 10:26
Kannattaako ostaa ??? tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 21 17.03.2004 19:24
Kannattaako ostaa jenkkilästä Yleiset 14 19.01.2004 07:21


Sivu luotu: 18:40 (GMT +2).