![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
emmää oo enne tämmöstä viä saanutkaan
Dr Kleinwort Benson Operations / Aluepäällikkö Egg Pankki Oyj, 1Waterhouse Square 138-142 Holborn Lontoo Iso-Britannia Kerro: +44 704 573 7280 Sähköposti: dr-kleinwortbenson@hotmail.co.uk Rakas ystävä, Nimeni on tohtori Kleinwort Benson Olen kotoisin Harlesden North West England, muodollinen vanhempi projekti ja ohjelmoija johtaja Deutsche Bank, luotettu neuvonantaja yli 20 vuotta ja tällä hetkellä Operations / Aluepäällikkö Branch Manager Egg Bank London, täällä Englannissa. Työskentelen Uusin ministerien Bank London. Minä kirjoitan sinulle seuraavat kaupat työhuoneessani, joka tulee olemaan valtava hyötyä meille molemmille. Minun osasto, joka Operations / Aluepäällikkö Branch Manager Egg Pankki Oyj (1Waterhouse Square 138-142 Holborn), huomasin hylätty summa £ 21,500,000.00 Euro (Twenty miljoona Five Hundred Thousand Englannin punta) ja tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten asiakkaiden Late David McDowell Brown Yhdysvaltain kansalainen Arlington Virginia, joka valitettavasti menetti henkensä ensimmäisen helmikuu 2003 läpi eteläisen Yhdysvaltain avaruussukkula Columbia, hän kuoli yksi ihminen. Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne missä asut, erityisesti siitä syystä, herkkyyden kauppa ja luottamuksellisuuden tässä. Nyt meidän pankki on odottanut mitään sukulaiset tulevat varten saatavan mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse olen hävinnyt sijoittamalla sukulaisten 5 vuotta. Olen nyt teiltä lupaa esitellä teille lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta menetetyksi tämän tilin arvo on £ 21, 500, 000,00 puntaa voidaan maksaa sinulle. Se maksetaan tai jakaa näitä prosenttimääriä, 60% minulle ja 40% sinulle, kun olen turvattu kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat, joita voidaan käyttää varmuuskopiointiin tämä väite teemme. Tarvitsen vain täyttää teidän nimet asiakirjat ja laillistaa se tuomioistuin tässä todistaa teitä laillinen edunsaaja. Lisäksi vaadin rehellisen yhteistyö, luottamuksellisuus ja ehdoton luottamus epäilemättä, jotta voimme nähdä tämän tapahtuman kautta. Takaan, että tämä toteutetaan nojalla oikeutettu järjestely, sinua suojataan rikottu lakia. Antakaa minulle seuraavaa meillä on 5 päivää aikaa suorittaa sen läpi. 1. Koko nimi 2. Puhelinnumerosi 3. Sinun yhteystiedot. 4. Sinun Ammatti Tämä on erittäin kiireellinen PLEASE. Vastaa niin lähetän sinulle pankille lomakkeen täyttää välittömästi. Ystävällisin terveisin, Dr Kleinwort Benson Puh +44 704 573 7280 Lähetä TIEDOT MY PRIVATE SÄHKÖPOSTI [dr-kleinwortbenson@hotmail.co.uk] ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Juha Jokinen.............eiku........... | faagis | Linkit | 2 | 20.12.2007 22:35 |
Mikä et- luku patrolliin ?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.04.2007 12:14 |
Upeeaa Mika | sjeeppi | Chit-Chat | 13 | 26.06.2006 17:27 |
mika pelittää | bono | Bullshit | 0 | 08.10.2002 13:06 |