![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Pappatunturin myyjä vituttaa. Nettimotoon tuli kolmellasataa myyntiin v.63 moottoriton pappa. Soitin samantien ja varasin mopon itselleni, ja sovittiin jotta myyjä soittaa minulle huomenna. No soitin vielä parin tunnin päästä myyjälle uudestaan, joka sanoi paikalle tulleen ukon rahojen kanssa, jotta mopo on sitten myyty.
Mulkulta se jätkä kuulosti jo ekalla kerralla, mutta silti vituttaa kun ei nykyään monellakaan ole selkärankaa pitää puheistaan kiinni. Raha kuulema ratkaisee, saatanan kusipäät. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kainuussa ja Pohjois-karjalassa oleva vesisade... pitäs tehä säilörehua ihmisille esikuivattuna mutta tulee esikasteltua... aikataulutus kusee ja kaikki kohta vituttaa... pellot ei kestä ja menee Offin ajoksi vehkeillä joita ei ole siihen tarkoitettu! Vit..!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
pomo vittuilee ulkonäöstä vaikka nelisen vuotta oon firmassa ollut.ja kesälomat siirtyvät ainavan etiäpäin vaikka kriteerit on saavutettu...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 18.06.2012 16:44 |
|
|||
|
|||
![]()
Kierot etujarrulevyt, ai jumalauta että ottaa välillä pattiin!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kun joutuu varkaiden käytyä ostamaan uudestaan omia työkalujaan. Jopa luotilangasta oli viety puntti päästä...
2x4 yläpäähän tai 9x21 alaosan niveleen voisi olla paikallaan...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |