![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Määki haluun tommosen ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Parhaani yritän, olen nyt tämän kanssa lukenu kaikkia eri ohjeita ja niitä noudattanut alku näyttää ainakin lupaavalta. Kattoo nyt saataisko jo ens syksyks jonkun näköstä haukkua aikaseks ja mahdollisesti saalista. Aika näyttää ei piä odottaa liikoja. Mut on ne mukavia vesseleitä ja narttu on tämä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hienoa että asenne kohallaan, Jos on ongelmia niin mulla on suvussa "parin" tommosen mettäkoulutuksen hoitanut kaveri. Asiasta ei voi huutaa täällä palstalla mut jos neuvoja on tarvis niin en lainkaan epäile etteikö niiltä apuja saisi.
Laita privaa jos mahdollisesti tartteet apuja. T: Jussi Lainaus:
Lainaus:
Viimeksi muokannut H&K : 16.06.2012 23:57 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
juhla humu hieman laantunut.
Vanhin poika sai virallisen naemaluvan ja juhlat meni hyvin, ilman sadetta ja ihmisille jäi hyvämieli, myös itselle ja juhlitulle!
Yksi iso askel elämän tielle johtavalle väylälle selvitetty!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
ku sai puoltoista vuotta rakennetun auton penkitettyä= ajokunnossa ja pääsee leimalle
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä olin kans nuorempana koirille ja kissoille varsinki, muttaku aina on ollu molempia talossa ni siinä on tullu pakosta siedätys hoitoo. Mutta edelleen jossain vieraassa talossa ainakin kissapölyt saa silmät punaseks ja hengen ahdistusta aikaseks.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |