![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Villi veikka että teit ns.pikalaskun tunkilla, komeasti kopsauttaa lyövä vartta vasten kun epähuomiossa lipee varsi laskiessaan
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Iskarit
Siinä olis pieni lista missä tappi/lenkki.
Automalli____________Biltema art. nro._____Mitattu pituus [cm] Opel Ascona B taakse___70-533_____________39 - 64 Opel Kadett E taakse____70-521____________28 - 46.5 Opel Kadett D taakse____70-535____________37 - 60 Lada Niva eteen_______ 68-7745____________25 - 35 SAAB 900 eteen_______70-634_____________27 - 39 SAAB 900 taakse_______70-639_____________30 - 48 Eli noista niin Opel Kadett D olis aika passeli ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joskus meinasin juuri D-kadetin iskaria suzukiin. Mutta on se niin surkea vaimennuskyvyltäään että jäi ottamatta, kumminkin suzukin oma iskari niin jäykkä että työtä painaa sisään ja ulos, kadetin meni miten sattuu.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa vähän kedautin iskari jäähä heiveröiseksi tämmöseen lahnaan. Jos lähtis käymään tarviketorilla.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen raskas kierrejousinen möhkö vaatii tosiaan melkosesti vaimennustehoa..
![]() Henkilöautopuolelta ei riittävän jämäköitä pumppuja löydy, ennemmin raskaamman kaluston puolelta.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ite rälläköin nuo alkuperäset iskarin alakiinnikkeet irti akseleista, kun tahto tökkiä kiviin ja kantoihin niin vääntyilivät. Uuden alakiinnikkeen tein ylemmäs, eli hyvä paikka oli noiden tukivarsien akselinpään kiinnikkeiden kylkeen. Siihen sitte alkuperänen iskari kiinni ja nyt on varaa iskarissa vaimentaa niin sisään kuin ulosjoustoissaki. Katsuriki tarkasti ja totesi hyväksi ratkaisuksi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |