![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nii kyllä tuolla on omat ajot päässy palstalla, kaverilla vain oli keväällä lainassa ja ihmetteli pidon sillointällöin loppumista, selevä vika ku oli jääny kunnolla kytkemätä etunavat, oli vain sillee huulilla että välillä naksahteli auki kesken ajon... Silläkin tarkastettava että onko miten käyny sisuskaluille navassa...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Patrollissa on ainakin niin vit**maisesti ne varsinaiset kiinnityspultit siellä napahatun alla että saa kyllä nylppiä sen napalukon ihan pultteineen päivineen pois jos haluaa että tulee pois ilman sen hatun irrottamista missä on ne pienet torx-ruuvit.
Toki noitakin voi olla useata mallia mutta ainakin nuo mitkä on tuossa 160 korisessa on sellaiset että ei mahdu tulemaan se kuusiokolopultti ulos sieltä reijästä jos se hattu paikoillaan. Tuosta kuvasta nyt vähän näkee että ei mahdu pituuden puolesta tulemaan ton hatun ohi. http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=107205
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 11.06.2012 15:50 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
^ Eikö tuo lähde jos kaikki pultteja löysää ja samalla vetää napaa ulospäin?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Allu juu kyllä lähtee siinä on vaan oma hommansa kun löystelee noita pultteja vuoronperään
![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Würth.in ukko kävi töissä esittelemässä avaruusajan työkalua, joka toimii tommosissa paikoissa hyvin. Kiintoavain, jossa oli kiintopäässä räikkä
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
----------------------------------------- Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla. Viimeksi muokannut Comax : 14.06.2012 20:06 Perustelu: vaihettu linkki nivellettyyn malliin |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Napalukkojen "voitelu" | MKLa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 12.09.2014 08:05 |
napalukkojen vaihto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.05.2010 19:23 |
AVM Napalukkojen voitelu | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.02.2009 21:05 |
manuaali napalukkojen käyttö | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2006 20:43 | |
Napalukkojen vaihto erimerkkiseen? | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.01.2006 00:01 |