![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kun valuu ylimääräinen bensa pyttyyn, ja mäntien ohi, niin voiteluöljy peseentyy sylinteristä pois. Saattaa aiheuttaa kiinnileikkaantumisen. ![]() Joku suutin siellä nyt v#ttuilee.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
minkäsmoiset suuttimet tuollasessa on, ja mihin p.ainetta suihkutetaan ?
katin toiminta kanssa tarkistukseen... onkohan katti kennoineen vieläkin märkä ? (märkä mirri ![]() mittaas kurillas lambda ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() nii voiko suutin sekoilla? voiko vika olla ilmamäärä mittarissa? ja se mietityttää kun ajon jälkee seisoo päivän ja starttaa ni pyörähtää melkei kierroksen ja pysähtyy ku seinään. iha ku ois pytty täys pensaa. mut mite se sinne pääsee? ja onko se pensaa? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joku suutin kusee jakotukin tyhjäksi pyttyyn?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
lambda anturin toiminnan voi mitata ihan yleismittarilla, se tuottaa siihen signaalijohtoonsa jännitettä muistaaksni välillä 0,01 - 1,00 Volttia kunnossa ollessaan, ja tällä tiedolla moottorin ohjaus sitten rikastaa tai laihentaa seosta jne...
eli digidigimittarilla pieni jännitealua, esim 0-2 V ja signaalijohdosta vaikkapa pakoputkea vasten (maadoittuu usein siihen) jos signaalia ei ole, eli johto on irti / poikki tai muuten hukassa, menee seos rikkaaksi helppo mitata, muista "ryöstää" tää signaalijännite, eli älä katkaise johtoa mitatessa EDIT: HUOM ! se anturin antama signaaliarvo Voltteina ei sitten ole sama kuin lambatulos putken päästä ! eli älä vertaa niitä, siihen löyty joku laskentakaava joskus netistä, ei jaksa googlata nyt sitä... kerropa niistä suuttimista enempi...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 06.06.2012 20:38 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Se ukko on kuitenki upottanu sen kikottimen tahallaan
![]()
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#7
|
||||
|
||||
![]()
hahah
![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Siis jos et saa korjattua tuota suutin ongelmaa, niin konerikko on jokseenkin varma. -> jakotukki irti, suihkut irti, ja sitten patentoi suihkut jakotukkiin kiinni ja katso mikä niistä lirittää, kun kaveri kääntää virran päälle. ja jos ei löydy lirittävää suutinta noin, niin pyöräytä startilla pikkusen, ja katso että töhäyttäähän kaikki samalla tavoin. Ja ole sitten varovainen, ettet polta itseäsi tai autoasi tuon bensan kanssa, on nimittäin hyväpalosta tuo bensa, ja syttyy sähkökipinästä, staattisestakin. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
ei muutakun e-bay.hin myynti-ilmotus huutokaupataan kansainvälinen julkkis scubaru!
![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#10
|
||||
|
||||
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
telineet ei taho kestää katolla... muutensiistiä jälkeä, mutta voisko korinkiinnitystä tukevoittaa?
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
jaa kuis ei kestä? kyllä nyt ainaki on nii jämäkkä ku voi olla.
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Ota tulppa irti ja sylkäse startilla ulos niin saa vähän haisteltua mitä on.
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
ja muistaa jättää tulpan johdon siihen hollille ku starttaa ni saadaan lukea seuraavaksi iltalehdestä kuinka järvestä nostettu subaru paloi
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Kokeilkaapa kuuklettaa "submerged subaru", niin jo löytyy juttua!
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
Hj61 rungon ehjäys | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2010 09:07 |
APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |