Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.06.2012, 19:14
ktmexc ktmexc ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.10
Sijainti: keski-suomi
Viestit: 61
Perusasetus

kokeillaan saapua paikalle

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.06.2012, 18:01
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

jep jep.. huomenna ajellaan ainakin 5 auton voimin... klo 10 -11 alkaen..
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.06.2012, 21:22
Hodari Hodari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.12
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 56
Perusasetus

Niinpäs vaan selevittiin ehjänä hodarin enskerrasta metässä jos ei nyt muutamaa kosmeettista vauriota lasketa... mutta mukavaa oli.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.06.2012, 11:13
Debica87 Debica87 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.01.11
Sijainti: Äänekoski
Viestit: 32
Perusasetus

Kuvat ois kivoja ku ei paikalle päässy..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.06.2012, 12:58
Hodari Hodari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.12
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 56
Perusasetus

Muutama kuvatus








Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.06.2012, 06:05
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Joops


Kiitos kaikille osanottajille... äkisti oli 8 autoa joista 2 jäi mehtää.. , mut ei se ole mikhää.. Harmi että vimpelin porukalla safari jäi vähän lyhyeksi teknisten ongelmien takia mutta ehjemmällä kertaa uudestaan. Jyväskylän porukan kanssa jäätiin vielä pelaamaan jatkoaikaa kun 31 tuumasten ryhmä urakoi vinssin kanssa muutama tuntia.. Kiitos.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2012, 23:01
pööpöilijä:n Avatar
pööpöilijä pööpöilijä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 486
Perusasetus

kiitokset jkl.n suunnalta. oli hyvät paikat ajella. meidän autot aika alkutekijöissä mut, jos niitä kesän mittaa kerkeis vähän tekee...
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pohjoisessa osataan autoilla! Tarzan Chit-Chat 55 03.04.2011 12:17
Kiinnostusta safariluontoiseen ajeluun pohjoisessa- keskisuomessa? TeaM-PKR Tapahtumat 44 18.01.2011 09:00
pajeron öljyn kierto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 13.12.2010 17:36
ajelua pohjoisessa helmi-maaliskuussa?? NBRT Tapahtumat 0 28.11.2008 17:01
Vapaa Kierto Omega-3E Lars Elämää suuremmat huijaukset 0 25.09.2001 12:00


Sivu luotu: 12:40 (GMT +2).