![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kokeillaan saapua paikalle
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
jep jep.. huomenna ajellaan ainakin 5 auton voimin...
klo 10 -11 alkaen..
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Niinpäs vaan selevittiin ehjänä hodarin enskerrasta metässä jos ei nyt muutamaa kosmeettista vauriota lasketa
... mutta mukavaa oli.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kuvat ois kivoja ku ei paikalle päässy..
|
|
#5
|
|||
|
|||
Muutama kuvatus |
|
#6
|
||||
|
||||
Joops
Kiitos kaikille osanottajille... äkisti oli 8 autoa joista 2 jäi mehtää..
, mut ei se ole mikhää.. Harmi että vimpelin porukalla safari jäi vähän lyhyeksi teknisten ongelmien takia mutta ehjemmällä kertaa uudestaan. Jyväskylän porukan kanssa jäätiin vielä pelaamaan jatkoaikaa kun 31 tuumasten ryhmä urakoi vinssin kanssa muutama tuntia.. Kiitos.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
|
#7
|
||||
|
||||
|
kiitokset jkl.n suunnalta. oli hyvät paikat ajella. meidän autot aika alkutekijöissä mut, jos niitä kesän mittaa kerkeis vähän tekee...
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pohjoisessa osataan autoilla! | Tarzan | Chit-Chat | 55 | 03.04.2011 12:17 |
| Kiinnostusta safariluontoiseen ajeluun pohjoisessa- keskisuomessa? | TeaM-PKR | Tapahtumat | 44 | 18.01.2011 09:00 |
| pajeron öljyn kierto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2010 17:36 |
| ajelua pohjoisessa helmi-maaliskuussa?? | NBRT | Tapahtumat | 0 | 28.11.2008 17:01 |
| Vapaa Kierto Omega-3E | Lars | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 25.09.2001 12:00 |