Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.05.2012, 17:51
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Joustamattomuus liikenteessä, sain rampilla hjn kiihtymään vilkkaan tien reiluun 80kmh noputeen niin kaksi ystävällistä autoilijaa kiihdytti vierellä15m turvavälinsä puoleen.
Vaihtoehtoina liinat kiinni ja jumiin rampin loppuun tai kaasupohjassa jonon ohi oikealta ja viimetingassa eteen.
Valitsin jälkimmäisen kun en osannut varautua tilan sulkemiseen.
Menee samaan sarjaan jos ajan VT:tä ja hidastan reilusti jos näen yhdistelmän tai muun laiskasti kiihtyvän kulkuneuvon yrittävän rampilta päätielle niin jo takana torvet soi.

Monessa rampissa kun kiihdytyskaista on niin onnettoman lyhyt että 60tonnia ei vaan kiihdy siihen sallittuun nopeuteen ku räjämitillä.

Vanha 31.05.2012, 20:34
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Perusasetus

Henkilöstövuokraus firma ottaa kupollii ku joutuu ns.rektaali auki ajamaa toista kuukautta että saa palkkaa ja niillä on varmaan taas mun tilinumero hukassa ku kyselen missä raha. PERRKL
Äkkiä päästävä ihan talon leipälistalle, jos vaan ottavat.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vanha 31.05.2012, 21:05
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Menee samaan sarjaan jos ajan VT:tä ja hidastan reilusti jos näen yhdistelmän tai muun laiskasti kiihtyvän kulkuneuvon yrittävän rampilta päätielle niin jo takana torvet soi.

Monessa rampissa kun kiihdytyskaista on niin onnettoman lyhyt että 60tonnia ei vaan kiihdy siihen sallittuun nopeuteen ku räjämitillä.
Kyllä itsellä on tapana antaa erityisesti tietä just rampista motarille pyrkiville yhdistelmille, ei oo mitään vaivaa mennä ohituskaistalle jo 200 m ennen, jotta varmasti huomaa, että tilaa on

Toisaalta taas jostain syystä ökypaskamahtisonnipaskantärkeet audiautoilijat saa kyllä ihan itte koittaa päästä muiden mukaan. Mä en tajuu miten noissa Audilla ajavissa on niin paljon perseilijöitä ratissa...
Vanha 31.05.2012, 21:40
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Kyllä itsellä on tapana antaa erityisesti tietä just rampista motarille pyrkiville yhdistelmille, ei oo mitään vaivaa mennä ohituskaistalle jo 200 m ennen, jotta varmasti huomaa, että tilaa on

Toisaalta taas jostain syystä ökypaskamahtisonnipaskantärkeet audiautoilijat saa kyllä ihan itte koittaa päästä muiden mukaan. Mä en tajuu miten noissa Audilla ajavissa on niin paljon perseilijöitä ratissa...
Itekki yhdistelmää ja kuorma-autoa ajaneena voin sanoa että ne jotka ei tajua antaa tilaa ovat varmaan tyhmiä tai jotain. Joten myös ite annan aina isolle autolle tilaa mutta jos joku henkilöauto ei liikenteen sekaan kerkeä niin en varmasti väistä, varsinkaan pajerolla.. Eipä nuo päälle ole uskaltanu tulla!

Niin ja tuohon audihommaan... Se varmaan vaan tuntuu kun pistää tiukemmin merkille että perseiliä ja alla audi

Itsellä vituttaa kaikista eniten edessä lisuavat / eteen työntyvät ja muutenkin kädettömät MIEHET
Vanha 01.06.2012, 07:26
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti

Onko ne entisiä Saabisteja jotka ovat upgreidanneet ajokkinsa ?

3 Amigos-never travel alone
Vanha 01.06.2012, 07:42
Veteraani+++

Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Onko ne entisiä Saabisteja jotka ovat upgreidanneet ajokkinsa ?

Mä en tiedä, ehkä muissakin autoilijoissa on näitä hieman itsekkäästi ajattelevia ihmisiä. Ehkä niillä on vaan kiireempi elämä kuin meillä tavallisilla metsureilla. Sorry, jos autoilija joku suuttui.
Vanha 01.06.2012, 15:32
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Yleensäkin on tapana nostaa jalka kaasulta kun joku lähtee ohittaan, varsinkin bussien ohitus nopeutuu jos ite junnaa 90 ja bussi 100. Oon sit perillä 5sek. myöhemmin mutta ei ole mua ihmeemmin haitannut..
Vanha 01.06.2012, 15:45
Veteraani+++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Yleensäkin on tapana nostaa jalka kaasulta kun joku lähtee ohittaan, varsinkin bussien ohitus nopeutuu jos ite junnaa 90 ja bussi 100. Oon sit perillä 5sek. myöhemmin mutta ei ole mua ihmeemmin haitannut..
Mä oon joskus ollu jopa 15 sekuntia myöhemmin, ei oo tuntunut siltä, että olisi elämä pilalla tuollaisen aikatappion takia .

Paskin juttu kävi sille myyntimiehelle, joka oli tulossa myymään jotain tavaraa mulle firmaamme ja kun kaarsi pihaan sellaisella autolla, jonka juuri äsken olin nähnyt roikkuvan perseessä, vilkuttelevan valoja ja näyttävän käsimerkkejä, niin voitte kuvitella, että ei ihan putkeen mennyt se myyntireissu. . Ei kaveri ihan arvannut miksi ei oikein kaupanteko luistanut...
Vanha 01.06.2012, 18:32
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Perusasetus

Motonet ja niiden lupaukset!
Kyllä keittää ja rankasti!!!
Onko muilla ollut ongelmia motonetin kanssa?
Varsinkin takuu hommissa...
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Elämä vituttaa mika Bullshit 20 26.11.2003 11:10
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 01:52 (GMT +2).