![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Monessa rampissa kun kiihdytyskaista on niin onnettoman lyhyt että 60tonnia ei vaan kiihdy siihen sallittuun nopeuteen ku räjämitillä.
|
||||
|
||||
![]()
Henkilöstövuokraus firma ottaa kupollii ku joutuu ns.rektaali auki ajamaa toista kuukautta että saa palkkaa ja niillä on varmaan taas mun tilinumero hukassa ku kyselen missä raha. PERRKL
Äkkiä päästävä ihan talon leipälistalle, jos vaan ottavat.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Toisaalta taas jostain syystä ökypaskamahtisonnipaskantärkeet audiautoilijat saa kyllä ihan itte koittaa päästä muiden mukaan. Mä en tajuu miten noissa Audilla ajavissa on niin paljon perseilijöitä ratissa... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Niin ja tuohon audihommaan... Se varmaan vaan tuntuu kun pistää tiukemmin merkille että perseiliä ja alla audi ![]() Itsellä vituttaa kaikista eniten edessä lisuavat / eteen työntyvät ja muutenkin kädettömät MIEHET |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mä en tiedä, ehkä muissakin autoilijoissa on näitä hieman itsekkäästi ajattelevia ihmisiä. Ehkä niillä on vaan kiireempi elämä kuin meillä tavallisilla metsureilla. Sorry, jos autoilija joku suuttui.
|
||||
|
||||
![]()
Yleensäkin on tapana nostaa jalka kaasulta kun joku lähtee ohittaan, varsinkin bussien ohitus nopeutuu jos ite junnaa 90 ja bussi 100. Oon sit perillä 5sek. myöhemmin mutta ei ole mua ihmeemmin haitannut..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Paskin juttu kävi sille myyntimiehelle, joka oli tulossa myymään jotain tavaraa mulle firmaamme ja kun kaarsi pihaan sellaisella autolla, jonka juuri äsken olin nähnyt roikkuvan perseessä, vilkuttelevan valoja ja näyttävän käsimerkkejä, niin voitte kuvitella, että ei ihan putkeen mennyt se myyntireissu. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Motonet ja niiden lupaukset!
Kyllä keittää ja rankasti!!! ![]() Onko muilla ollut ongelmia motonetin kanssa? Varsinkin takuu hommissa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |