Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.05.2012, 17:22
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Lypsikki Näytä viesti
Älköön kukaan ikipäivänä hakeko viisumia Venäjälle Neva Toursista! Haten tiimin kokkipoitsulle kerrottiin viime viikolla, että viisumi on myönnetty. Tänään kouraan saatu passi oli tyhjä! Suosittelen karttamaan kyseistä puulaakia. Pysykää kaukana siitä! Huomenna alkaa aikamoinen selvittely. Tällaista olis odottanu naapurista, mutta että suomalainen firma!!!
juu kirjoittelin kyllä kyseisestä firmasta jo kuukausi sitten tällä palstalla.. ite hain toisen viisumin east starilta pikana.. suosittelen east staria!!!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.05.2012, 18:32
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Iisi, jos kehtaat ni tuikkaa miu mailii ne reittipisteet. osote löytyy rohviilista.. jos vaik sattus jonku survivors reissun nykäsee
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.05.2012, 19:58
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti
Iisi, jos kehtaat ni tuikkaa miu mailii ne reittipisteet. osote löytyy rohviilista.. jos vaik sattus jonku survivors reissun nykäsee
Nyt eikerkee Survivors retkelle
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.05.2012, 21:37
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vepele Näytä viesti
Nyt eikerkee Survivors retkelle

....ei nyt mut ens viikonloppuna
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.05.2012, 21:17
mettäsika:n Avatar
mettäsika mettäsika ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: lahnaniemi hirvensalmi, Finland.
Viestit: 878
Perusasetus

pistä liisi mullekkii tulee jos sitä innostuis yksin lähtee seikkailee
kimmo.hakkanen-ÄT-offipalsta.com
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.05.2012, 21:39
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

stalinin potra poika hinattu pemoth paikalle. sunnuntaina on kunnossa luvannu toveri iivana sitte kovalla syötöllä letka kiinni kerto tovaritz calmari.

viipurist ajanu pietarii junal majotuksee 5E makso matka

nysse kuulemma tutustuu vahvasti kulttuuriin kaljan ja votkan muodossa! GO GO!!!

hen koht arvostan tällästä kansalais rohkeutta huomattavast ylemmäs ku nää pullamössö tiimit kaikkine hurjine huoltoautoinee ja loppumattomine varaosineen. tuo on sitä motor sporttia saatana! yksin, uazilla venäjälle
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.05.2012, 21:58
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
stalinin potra poika hinattu pemoth paikalle. sunnuntaina on kunnossa luvannu toveri iivana sitte kovalla syötöllä letka kiinni kerto tovaritz calmari.

viipurist ajanu pietarii junal majotuksee 5E makso matka

nysse kuulemma tutustuu vahvasti kulttuuriin kaljan ja votkan muodossa! GO GO!!!

hen koht arvostan tällästä kansalais rohkeutta huomattavast ylemmäs ku nää pullamössö tiimit kaikkine hurjine huoltoautoinee ja loppumattomine varaosineen. tuo on sitä motor sporttia saatana! yksin, uazilla venäjälle
RISPEKTIÄ Calmarille !!
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.05.2012, 23:30
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Aslakki pitää nyt tulevan viikonlopun taukoa mistään extemporee reissuista, ens viikolla o uudet kujeet

Laittakaanhan väliraporttia!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.05.2012, 23:45
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
Aslakki pitää nyt tulevan viikonlopun taukoa mistään extemporee reissuista, ens viikolla o uudet kujeet

Laittakaanhan väliraporttia!
it wasnt me, it was the other guy...
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 26.05.2012, 17:06
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
stalinin potra poika hinattu pemoth paikalle. sunnuntaina on kunnossa luvannu toveri iivana sitte kovalla syötöllä letka kiinni kerto tovaritz calmari.

viipurist ajanu pietarii junal majotuksee 5E makso matka

nysse kuulemma tutustuu vahvasti kulttuuriin kaljan ja votkan muodossa! GO GO!!!

hen koht arvostan tällästä kansalais rohkeutta huomattavast ylemmäs ku nää pullamössö tiimit kaikkine hurjine huoltoautoinee ja loppumattomine varaosineen. tuo on sitä motor sporttia saatana! yksin, uazilla venäjälle
No... yksi yksinäinen uatsi pelastettiin just helana .... mut kunnioitan asennetta
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 26.05.2012, 18:01
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti

hen koht arvostan tällästä kansalais rohkeutta huomattavast ylemmäs ku nää pullamössö tiimit kaikkine hurjine huoltoautoinee ja loppumattomine varaosineen. tuo on sitä motor sporttia saatana! yksin, uazilla venäjälle
Ihan helvetin rohkeeta lähteä uazilla yksin venäjälle ilman varaosia, uskaltaiskohan se tehdä saman jonnekin muualle kuin sen uazin kotimaahan, missä joka nurkalla myydään niitä osia. Vai saattaiskohan sekin jo tarvita niitä loppumattomia varaosia.

Viimeksi muokannut JPK : 26.05.2012 18:08
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.05.2012, 19:03
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Tuloksia?????????
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 26.05.2012, 20:57
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Ihan helvetin rohkeeta lähteä uazilla yksin venäjälle ilman varaosia, uskaltaiskohan se tehdä saman jonnekin muualle kuin sen uazin kotimaahan, missä joka nurkalla myydään niitä osia. Vai saattaiskohan sekin jo tarvita niitä loppumattomia varaosia.
Kotona ollaan ja lohko paskana, kone jäi viipuriin ja auto suomessa.
T: Calmari
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 26.05.2012, 21:02
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
Kotona ollaan ja lohko paskana, kone jäi viipuriin ja auto suomessa.
T: Calmari

ens vuonna uus yritys?

....miulta saat koneen kuha hajet vaan, autan viel kyytiin nostossaki
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 26.05.2012, 21:25
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Ihan helvetin rohkeeta lähteä uazilla yksin venäjälle ilman varaosia, uskaltaiskohan se tehdä saman jonnekin muualle kuin sen uazin kotimaahan, missä joka nurkalla myydään niitä osia. Vai saattaiskohan sekin jo tarvita niitä loppumattomia varaosia.
kirjoittaja on varmaan käynyt useasti venäjällä suomalaisena tutustumassa venäjän uaz varaosa tarjontaan etenkin ku koneesta on 1 mäntä kaput/koko kone finitto?

joka nurkalla vara koneita kans pitää varmaan paikkansa?

aina ei mee hommat niiku römpsöössä. ei voi mitään..

no ens vuonna uuvestaa jollai muulla autolla ja huolto kalustolla
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 26.05.2012, 21:55
RedFox:n Avatar
RedFox RedFox ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.10.09
Sijainti: Salla/ Urriaapa
Viestit: 34
Perusasetus

Team Lypsikki laittoi tilannepäivitystä seuraavasti: Tämän päivän reitin maali suljettu, Hate ja Uokki ainakin olivat vielä jossain matkalla. Jotain vaikeuksia on ollut, ei selvinnyt vvielä mitä.Laitetaan lisätietoja kun niitä tulee.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 27.05.2012, 19:31
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Ihan helvetin rohkeeta lähteä uazilla yksin venäjälle ilman varaosia, uskaltaiskohan se tehdä saman jonnekin muualle kuin sen uazin kotimaahan, missä joka nurkalla myydään niitä osia. Vai saattaiskohan sekin jo tarvita niitä loppumattomia varaosia.
Kone ois maksanu 2000,-, tilaustavaraa, mikä oli persaukinaiselle liikaa ja hinurilla Suomee, oli lohko halki.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 27.05.2012, 20:05
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Kone ois maksanu 2000,-, tilaustavaraa, mikä oli persaukinaiselle liikaa ja hinurilla Suomee, oli lohko halki.
Eli mitä tästä opimme, kannattaa olla sellanen "pullamössö tiimi kaikkine hurjine huoltoautoinee ja loppumattomine varaosineen."

Jätetään se todellinen "motor sportti" sitten sellasille todella varakkaille herroille.

Vai mitä on mieltä asiasta tää nuori ja ilmeisesti vähän tyhmäkin;-)
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 27.05.2012, 20:28
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Kone ois maksanu 2000,-, tilaustavaraa, mikä oli persaukinaiselle liikaa ja hinurilla Suomee, oli lohko halki.
Ruplaa vai euroja jos euroja niin vitun kallis 510 DAF:in vaihtomoottori töineen pietarissa 4500 eur marraskuussa gazin v8 viipurissa maksaa45000rup eli 1154eur kovin ovat koittaneet rokottaa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
laatokka, ladoga, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ladoga Trophy Four Wheelerissä timmy Tekniikka & Jutustelu 1 04.06.2011 20:40
Photo report from Ladoga Trophy 2008 Avtokosmos Tekniikka & Jutustelu 6 05.06.2008 19:37
Beach Racing from Ladoga Trophy Avtokosmos Tekniikka & Jutustelu 3 05.06.2008 19:31
Ladoga Trophy 2007 LaaLaa Tapahtumat 56 10.07.2007 14:11
Ladoga Trophy 2005 Jörmelö Tapahtumat 19 15.11.2003 16:36


Sivu luotu: 07:34 (GMT +2).