![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No nyt on tilattu porttaalipoksin hammaspyörät tulevat rapakontakaa voipi vierähtää tovi
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Nyt laitetaan taakse molemmille puolelle nuo Lantsikan vanhat, sillä niihin on aikoinaan hitsattu ns. hevosenkenkä vahvistukset. Nähdään kestävätkö paremmin kuin vahvistamattomat. Palautetta Volvon rikkoutumattomista akseleista ollaan saatu ja ehkä vähän moggilaisista pelliperäakseistakin. Nyt voimme vain olla sitä mieltä että nämä portaalit eivät taida kestää ylipäätään ronskeilla kuskeilla joilla on autossaan alla isot munkit ja konepellin alla hieman vakiota pirtsakkaampi mosa. Eli mitä tästä opimme, rauhallisempaa ajotyyliä helpommissa maastoissa.
Viimeksi muokannut Picu : 21.05.2012 19:38 Perustelu: kirjootusvirhe |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
saattaa auton painolla olla jotain tekemistä portaalien kestävyyteen, 1200kg kun auto painaa niin voi antaa kunnolla sikaa ja kestää (volvolainen) |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Tosi on että Mitsun paino taitaa ylittää pelliperäakseleiden kapasiteetin. Valuakselit olisivat olleet kova sana mutta sitä ei silloin tajuttu. ![]() Mitä tulee noihin traktorinrenkaisiin isoilla vanteilla.... eivät helpota asiaa nekään. ![]() Mutta nyt on usko vahva. Kyllä kestää. Rautaa edessä ja hevosenkenkää takana. Ajotyyliä ei voi muuttaa, se on ilmeisesti tullut jo äidinmaidon mukana.
|
|
#5
|
|||
|
|||
Niin setaitaa olla,että omalla kohdallani taitaa olla vika penkin ja ratinvälissä eikä huonossaRaudassa |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kyyl se Ossin ajotyyli muuttu crossis hiukan autoo säästävämmäksi, tarvittiin vaan kovaääninen appari..
![]() ![]()
__________________
Broken Back Team #1 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kun muistelee aikoja JMC:n ja Rokkarin kohdalla silloin kun alla olivat pelliperäakselit. Hienosti ne kesti kunhan ei autojen avaimia annettu Ossille. Se on se kaasun käyttö yhdistettynä isompiin hevosvoimiin varmaan aika iso osasyyllinen kun alunperin noiden akselien liikutteluun on suunniteltu paljon vähäheppasemmat moottorit. Ja ehkä myös verkkaisemmat kuskit.
![]() Mitä tulee pappa59:n ajosuoritukseen: auton keulahan oli aikalailla pystysuorassa taivasta kohden ja tuskin se nilkkakaan ihan 90 asteen kulmassa oli. Mutta josko vaikka syksyllä Eero järjestäisi safariajopäivän, silloin maastot olisivat hieman helpommat. Voisi jäädä jotain ehjääkin kotiin viemisiksi. Pitänee loppukesällä alkaa järjestämään talkoopäivää reitin avaamista varten. Eerollahan on maillaan aika hienot puitteet laavuineen ja vanhoine koneineen. Näkemistä ja kokemista koko päivän edestä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Äetsän Kämmäkässä perinteinen rymyttely 3.12.2011 | Picu | Tapahtumat | 66 | 07.05.2012 21:28 |
| Äetsän Kämmäkässä perinteinen rymyttely 21.5.2011 | Picu | Tapahtumat | 26 | 03.06.2011 21:31 |
| Äetsän Kämmäkässä perinteinen rymyttely 27.11.2010 | Picu | Tapahtumat | 43 | 28.11.2010 20:01 |
| Äetsän kämmäkässä rymistellään 14.3 | kares | Tapahtumat | 109 | 18.03.2009 20:32 |
| Ajelua äetsän kämmäkässä 16.2 | kares | Tapahtumat | 14 | 17.02.2008 19:51 |