Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.05.2012, 18:35
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Viestit: 839
Perusasetus

kuulemma kilpeläinen oli kaatannu patrollin ja volvon...tuli äsken puhelu karjalasta..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.05.2012, 20:00
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Millähän LA kanaval äijät pyörii? onkos hajua missäpäin tänää majottuvat jos rämmäyttäs leirivieraioluille?
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.05.2012, 21:38
Slayer:n Avatar
Slayer Slayer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: Hollola
Viestit: 400
Perusasetus

mites kilpeläinen ne oli saanut sit nurin?
__________________
Toyota Crawler
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.05.2012, 03:18
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

jaahas, Aslakilt tul just viestiä et ovat ettimäs ukkojen leiriä...mis lienee ovat, epäilen et Hanhilammen Pyhäjärven puolel...jokatapaukses voluats o iment veet sisään ja Imatral o vissiin lyötävä pelastuspartio pystyyn
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.05.2012, 04:19
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Koht Vepele:n kans kohti rajaa, missä päin aamukahvit saap?
ch12/fm
+358468116566

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.05.2012, 07:08
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slayer Näytä viesti
mites kilpeläinen ne oli saanut sit nurin?
Eihän se muuta kuin olla "kikkailukivi" leirin vieressä
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.05.2012, 08:18
suohiiri suohiiri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 33
Perusasetus

Mikä viilis


Olis kiva kun tulis kuvii
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.05.2012, 13:26
..Reetu..:n Avatar
..Reetu.. ..Reetu.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.11
Sijainti: Merrasmäki
Viestit: 397
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suohiiri Näytä viesti
Olis kiva kun tulis kuvii
Yleisö vaatii kuvia !
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.05.2012, 14:07
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Kuvia ei ole tullut.... Mutta viestiä tuli aamupäivällä:


JV:llä kytkin loppu, Jannen GR hylätty Hanhilammensuolle. JPK:n kytkin loppumassa. Jounin moottori ja kardaani rikki, Käy neljällä ja peräkin kuumenee.
Roope, JV ja Mikjus eri leireissä. Toyota4x4 on Ilen kanssa Räisälän alapuolella. Uazin moottori syönyt jo 5L öljyä.
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.05.2012, 14:10
jonetzu:n Avatar
jonetzu jonetzu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.07
Sijainti: Hollola
Viestit: 411
Perusasetus

Ei varmaan kuvia tuu ennen huomista...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 mikjus Tapahtumat 161 13.06.2010 12:30
PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 mikjus Tapahtumat 168 11.05.2008 20:12
Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! Tapahtumat 109 23.11.2005 11:21
Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 tapsa4x4 Tapahtumat 75 04.08.2005 11:56
PäHäMa:n safari 16.10.2004 LaaLaa Tapahtumat 82 24.10.2004 11:40


Sivu luotu: 05:29 (GMT +2).