![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() nortti 85:lle, samaa ongelmaa oli itsellä vm -97 kingissä. Valitettavasti taitaa se vika olla siellä pumpun puolella. Omasta kun käytin pumpun pajalla, tuntui kaveri olevan tietoinen ko. vaivasta. Samapa tuo, pumppu kävi pajalla ja sen jälkeen on pelittänyt.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan kukaan tehnyt tuohon KC:n jakikseen välityssarjaa ? Kuinkahan tuolla jakisen sisällä on pelivaraa rattaitten kokoa muutella ? Räjäytyskuvien mukaan aika helppo välityksiä muuttaa nopealla ja hitaalla puolella.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Saakos tuollaisessa d21 korisessa king cabissä kiristettyä simpukkaa? meinaa olla ohjausessa olla vähän väljää keskellä, mistään muualta ei ole väljä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tuossa on jonkunäkönen kuva siitä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitän tästä infosta. Samaa pulttia vähän ittekseni mietin että vois siitä se kirisistys tapahtua, ei vaan oo aikasempaa kokomusta kyseisestä hommasta niin en viittiny alata arvailemaan.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ja jos simpura on kovin kulunut niin saattaa alkaa jumia laidassa sitten kun keskeltä saa välyksen pois...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No nyt kävi kuitenkin hyvin, välys katos ja mitään jumimista ei ole havaittavissa. Outo ajaa vaan kun ei oo välystä ohjauksessa enää
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys kaikille Kingisteille.
Tuli vaihdossa -85 Datsun-Nissan 720 King Cab. Auto 4-vetoinen, takaapäin aukeavalla(c200?) lukkoperällä ja mylly SD25. Ollut tuossa kilometrin päässä olevalla yrityksellä uudesta asti, joten huoltohistoria mallia täysi ja kilometrejäkin vain 165tkm. Muuten pelaa hienosti, voimansiirto äänetön ja täysin toimiva, perää lukuunottamatta joka tuppaa ulisemaan ihan kunnolla. Ääni kuuluu n.40km/h vauhdista ylöspäin, pinta-1/3 kaasualueella. Vapaalla, moottorijarrulla ja kovemmalla syötöllä kiihdyttäessä ei kuulu mitään. Sen verran tutkittu, että öljyt oli OK ei hilettä tai muuta sorvausjätettä mukana. Käytin takaluukun auki ja silmämääräisesti kaikki täysin ehjää, rataspari ehjä eikä rattaissa havaittavaa eikä sormin tuntuvaa kuluneisuutta. Öljyiksi laitoin teboilin hypoidi-lukkoöljyt. Hieman oudolta tuntuisi noille metreille että olisi perä mistään kohdin ns.lopussa. Mikähän siinä mahtaisi ääntää? |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |