![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuo olkatapin kallistus taisi tosiaan muuttua kun taoin jouset reilusti käyremmiks ja vielä käänsin ne toisinpäin. silloin mallailin ihan silmämääräisesti sen asennon, paljonkos sitä kallistusta olis hyvä olla? Olkalaakereissa on ainoat välykset ja nekin pitäis uusia, samalla vois turata kallistukset kohdilleen. Mielestäni pienen aurauksen ei pitäisi haitata kun se ottaa välyksiä pois ohjauksesta. Ei tuo vielä mahdoton ole ajaa mutta hereillä on oltava kokoajan
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No jos tuo ongelma tuli sen raidetangonpään vaihon yhteydessä eikä siulla ole hajuakaan paljon siellä on mitäkin niin säädä auraus aluksi joko siihen nollaan tai ihan hitusen aurausta.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ihte tein soan talvella ja kasasin auton hysteeri osilla. Caster kulman säädin 5 astetta ja aurauksen laitoin aluksi nollaan ja testi ajon jälkeen se siihen jäi ja on siinä edelleen. Ei vetele mihinkään suuntaan ja ihan V%"#¤n hyvä ajaa muutoinkin entiseen verrattuna.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun tohon hj:hin on tottunut niin saa emännän v70 olla pihassa, hj on mukavampi kaupungissa ja maantiellä.
Ohjaukseen perehdyttyäni ei siinä ehkä mitään vikaa olekaan, pitää vain hyväksyä että se urissa vetelee ja menosuunta pysyy suunnilleen oikeana. Turha sitä on yrittää millintarkasti ohjata, henkilöauto leveillä matalilla renkailla vaan oli niin pirun tarkka ohjata. Kyllä tolla pärjää mutta kannattaa ne kulmat vielä tarkistaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja renkaat vaikuttaa myös paljon. Eli aiemmilla A/T generaaleilla bertta oisi käyny joka pysäkillä missä tiekarhukin on käynnää mutta nykyiset M/T nokialaiset menee mielummin tietä myöten...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siksi kyselenkin millä "säädöillä" parhaiten pelaa. Tarvii koittaa mitata tuota casterkulmaa mutta ei sen mitenkään radikaalisti olisi pitänyt muuttua, toisaalta se selittäisi levottomuuden. Vielä kilometrejä on niin vähän takana ettei osaa sanoa onko ohjaus nyt oikeasti erityisen huono, primerakin veteli mutta oli paljon vaivattomampi paimentaa tiellä. Muistaakseni hj vakio pikkurenkailla vakiokorkeudella kulki ihan suoraan vetelemättä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aurauskulmat | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 15.01.2012 14:46 |
SJ410 aurauskulmat | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.11.2011 20:45 |
Ostetaan hj61 ovi | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.05.2010 21:58 |
Hj-60:sen aurauskulmat? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2009 17:59 |
aurauskulmat, hj60 | penna | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2008 22:30 |