![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Upitellaas välillä tätäkin, jos jollain olisi tässä vuosien saatossa kertynyt lisää herkkuja hyllyn koristeeksi! ![]() Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä edullista Clodbusteria tai sähkömallista USA-1:stä? Jossei kokonaista, niin edes jotain osaläjää jonka voisi elvyttää takaisin alkuperäiskuntoon? Tekis vähän mieli saada hyllyyn old school monstereitakin...
__________________
-Pauli- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itseasiassa löytyy, ja aika lähelt...
- 1 clod, jota aika paljon muutettu, mutta orkkisosatkin löytys - pari TA-02 alustaa Näist vois viritellä köntin, jos innostut... privana tai o4o 728 27 26
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Olen kiinnostunut Tamiyan QD-autoista. Kyseessä on Tamiyan "patteri"-käyttöiset autot jotka eroavat ulkoiseltaan olemukseltaan oikeista rc-autoista.
Hyllystä löytyy Tamiya Midnight Pumpkin QD. Sähköt on itse tehty koska alkuperäiset olivat hajonneet.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nitro-versio taas pohjautuu Infernoihin, ja tuo nitro mulla jo onkin. Sähköautoista en ole ikinä sen kummemmin välittänyt, mutta nyt pitäisi vain saada hyllykoristeiksi vanhoja monstereita!
__________________
-Pauli- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nostellaas tätäkin taas pitkästä aikaa, jos vaikka olisi joku tehnyt uusia hankintoja!?
![]() Itsellä olisi huomenna alkamassa Kyosho USA-1 Nitro Crusherin entisöinti. Tai oikeastaan auto onkin jo pari vuotta sitten laitettu ajokuntoon, mutta nyt hommasin ehjät koritolpat ja uuden korin kaikkine nippeleineen isolla rahalla, joten nyt se palautetaan alkuperäiseen loistoonsa pikaprojektina! Täytyy laittaa kuvia heti kun saan jotain aikaiseksi... ![]() Tuli myös vihdoin voitettua huutokauppa Tamiya Juggernautista, joka on siis kunnon old school monsteri lehtijousineen kaikkineen. Todella harvinainen auto nykyään, ja tässä sellaista jo vuoden olenkin yrittänyt järkihintaan metsästää ennen kuin nyt vihdoin tärppäsi! Tästäkin kuvia kunhan saan sen ensin käsiini.
__________________
-Pauli- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
No niin, nyt alkaa olemaan USA-1 Nitro Crusher taas sen näköinen kuin on alunperinkin ollut!
![]() Vielä tarvii sivupeilit laittaa ja ruuvata kone ja putki paikoilleen kunhan saa ne puhdistettua ensin, mutta muuten alkaa olemaan valmis...
__________________
-Pauli- |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Mulla olisi tuohon orkkis peilit.
![]() EDIT: Kun uudestaan luki niin taitaa sinullakin olla.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joo, löytyy peilit kyllä, mutta en vain ehtinyt niitä vielä kiinnittää. Tosin itse "peilit" puuttuu niistä, mutta täytyy jostain sellaista ostaa. Tais olla motonetissä jotain "tarrapeiliä" tarjolla...
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vanhat pelit // Pelien historia | Raivo | Computer Games | 1 | 01.03.2008 23:29 |
| M: GY MT-R 31" / 10.5 R15 vuoden vanhat mankelssit | Vilkutin | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 04.05.2006 17:12 |
| M: BJ-40 2kk vanhat "vallilan" lehtijouset | mikjus | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.04.2006 07:29 |
| Vanhat parrat!!! | Kimi | Yleiset | 3 | 28.06.2003 21:06 |
| Vanhat romut | mika | Hardware | 0 | 16.01.2002 02:25 |