Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.05.2012, 10:26
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Mä en tajua tätä ketjua, ehkä tää koko ketju olikin vaan viihdettä.

Mua oikeesti etoo, että täällä haukutaan toisten omalla rahalla ja vaivalla omaksi ilokseen rakentamia kulkupelejä. Ei tää oo niin haudanvakavaa. Täällä on tosi avuliasta porukkaa, mukava on itsekin auttaa jos vaan osaa.
Tämä topikkihan on alunperin vuodelta 2005, milloin itse ajelin Pajerolla, mitä kukaan ei täällä arvosta sitten pätkääkään. Ja sen kyllä näki. Tuossa vaiheessa hommaa oli sen verran harrastanut että joka paikassa törmäsi karuun faktaan, että jos ei ole toitsu niin sitten ei kannata mennä metsään. Melko monta kertaa se on tullut todistettua että vaikka keulalla on se mätä toitsun merkki niin ei se laite sen yliluonnollisempi ole kuin mikään mukaan peli. Täällä on vaan niin vitusti noita fanaattisia toitsumiehiä mille tekee ihan hyvää välillä palauttaa maanpinnalle sieltä omista fantasioistaan.

Ja itse koin myöhemmin tuon kuinka paskoja laitteita nuo täysin yliarvostetut HJ:t on. Läpimätiä ja hirveitä laivoja.. Vaikka se kuinka oli korotettu ja hienot isot renkaat, vinssi nokalla sun muuta niin ei se vaan kovin kehuttava peli siellä metsässä ole. Esim. Niva on myös yksi peli mitä ei paljon arvosteta. Sellainen on myös muinoin tullut omistettua ja kyllä se paremmin metsässä menee kuin se paska HJ meni. Vaikka oli vielä melko vakio Niva. Muinoin pidettiin itä-auto safari. Otin siellä hienoa videoo ja tein siitä sellaisen Nivan hehkutus videon. Siitähän nousi ihan samanlainen meteli, Niva kun on kuulemma heikko esitys. Mutta kukin tavallaan. Mulle ihan sama millä pelillä sitä ajellaan, mutta joku raja sillä toitsun ylistämisellä. Eipä tuo oma mielipide ole mihinkään muuttunut. Toitsut on edelleen yhtän paskoja kuten ne on aina ollut

Ja koska homma on erittäin vakava niin sen takia tämä on chatti puolella

Vastaa lainaten
Vanha 09.05.2012, 16:39
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Smile

Juu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Tämä topikkihan on alunperin vuodelta 2005, milloin itse ajelin Pajerolla, mitä kukaan ei täällä arvosta sitten pätkääkään. Ja sen kyllä näki. Tuossa vaiheessa hommaa oli sen verran harrastanut että joka paikassa törmäsi karuun faktaan, että jos ei ole toitsu niin sitten ei kannata mennä metsään. Melko monta kertaa se on tullut todistettua että vaikka keulalla on se mätä toitsun merkki niin ei se laite sen yliluonnollisempi ole kuin mikään mukaan peli. Täällä on vaan niin vitusti noita fanaattisia toitsumiehiä mille tekee ihan hyvää välillä palauttaa maanpinnalle sieltä omista fantasioistaan.

Ja itse koin myöhemmin tuon kuinka paskoja laitteita nuo täysin yliarvostetut HJ:t on. Läpimätiä ja hirveitä laivoja.. Vaikka se kuinka oli korotettu ja hienot isot renkaat, vinssi nokalla sun muuta niin ei se vaan kovin kehuttava peli siellä metsässä ole. Esim. Niva on myös yksi peli mitä ei paljon arvosteta. Sellainen on myös muinoin tullut omistettua ja kyllä se paremmin metsässä menee kuin se paska HJ meni. Vaikka oli vielä melko vakio Niva. Muinoin pidettiin itä-auto safari. Otin siellä hienoa videoo ja tein siitä sellaisen Nivan hehkutus videon. Siitähän nousi ihan samanlainen meteli, Niva kun on kuulemma heikko esitys. Mutta kukin tavallaan. Mulle ihan sama millä pelillä sitä ajellaan, mutta joku raja sillä toitsun ylistämisellä. Eipä tuo oma mielipide ole mihinkään muuttunut. Toitsut on edelleen yhtän paskoja kuten ne on aina ollut

Ja koska homma on erittäin vakava niin sen takia tämä on chatti puolella
Hiukan kuulen tekstissä kaikuja jostain muinaisesta jutusta 7vuoden takaa.

Ihan samalta kuulostaa kuin yhdessä lähi-idän maassa, jonka tilanteesta on raportoitu viimeiset 60 vuotta.

Katse kohti uusia harmituksia
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
yö metsässä 26.1-08(ruotsinpyhtään ruukissa) jussithegreat Tapahtumat 33 28.01.2008 14:18
Land Cruiser KZJ 90 metsässä Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2007 17:55
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 12 23.12.2005 09:01
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 0 21.12.2005 10:42
Jeepillä metsässä video jappe Tekniikka & Jutustelu 2 09.08.2005 19:17

Sivu luotu: 15:34 (GMT +2).