Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.05.2012, 00:26
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Jotain äsken uutisissa höpisivät et lippuja saa muutamiin peleihin 4kpl yhden hinnalla ?
Joo näin on ja jo ostaneet saa hyvitystä ENSI vuoden kisojen lipuista. Olin jo onnesta soikeena et kato kun opiskelijabudjetilla pääsee kisoi kattoo mut ***ut. Saa vaan neljä yhen lipun hinnal. Enhän mä tee mitään niil kahel muul lipul. Ja toikin pätee vaan kahteen ö-luokan peliin.

Vanha 07.05.2012, 06:20
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Joo näin on ja jo ostaneet saa hyvitystä ENSI vuoden kisojen lipuista. Olin jo onnesta soikeena et kato kun opiskelijabudjetilla pääsee kisoi kattoo mut ***ut. Saa vaan neljä yhen lipun hinnal. Enhän mä tee mitään niil kahel muul lipul. Ja toikin pätee vaan kahteen ö-luokan peliin.
No mut katoppa hei, tuo 4 lippua 1 hinnalla ylitti kuitenkin uutisotsikkotason iltaroskalehdistössä.... Suomen maine jääkiekkomaana on pelastettu aiakin 3 seuraavan sukupolven ajaksi
Suuri Raati on näin asian päättänyt.
Ja kyllä jos tuossa finaalissa on vastakkain vaikka USA-Venäjä niin kyllä mä vähän luulen että siellä on jonnin verran vapaita paikkoja, noita lippuja kun myytiin silla oletuksella että kotikisoissa pelaa puolustava mestari vastaan Argentiina ja torilla tavataan....
Plaa plaa...
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vhs / Dvd/ Pc-pelit lasten joyx O/M/V Muut 0 10.11.2011 23:46
M/V: xbox360 pelit Ex_inkkari O/M/V Muut 2 12.04.2007 14:53
Truck trial pelit kivinen Tekniikka & Jutustelu 2 01.12.2004 07:42
Nyt pelit käyntiin! Lars Roleplaying Games 47 21.10.2003 12:05

Sivu luotu: 01:42 (GMT +2).