![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vähän mä luulen ettei noilla hinnoilla palljoa lipputuloilla juhlita. Kyllähän tuo kertoo jotakin muun maailman medioille mistä koitetan rahastaa kansaa. Lienee hieman noloa jääkiekkoliitolle jos suomi pelaa finaalissa ja katsomossa on paikkoja myymättä lippujen hintojen takia. sama juttu iltiksessa kun oli suomalaisia poistettu kummola-banderollin takia.... paloturvallisuuden takia... Varmaan sellainen itsesyttyvä lakana joka lehahtaa liekkeihin jos kotijoukkue voittaa tai häviää.. ![]() Töllö ja kaljaa, siinä ne kotikisat menee kätevästi
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=
Töllö ja kaljaa, siinä ne kotikisat menee kätevästi[/QUOTE] Juuri näin. Varsinkin kun näkyy matsit FullHooDeena ja Mertaranta selostaa. Kotikisat = kotikatsomo |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jotain äsken uutisissa höpisivät et lippuja saa muutamiin peleihin 4kpl yhden hinnalla ?
|
||||
|
||||
![]() .
Joo näin on ja jo ostaneet saa hyvitystä ENSI vuoden kisojen lipuista. Olin jo onnesta soikeena et kato kun opiskelijabudjetilla pääsee kisoi kattoo mut ***ut. Saa vaan neljä yhen lipun hinnal. Enhän mä tee mitään niil kahel muul lipul. Ja toikin pätee vaan kahteen ö-luokan peliin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suuri Raati on näin asian päättänyt. Ja kyllä jos tuossa finaalissa on vastakkain vaikka USA-Venäjä niin kyllä mä vähän luulen että siellä on jonnin verran vapaita paikkoja, noita lippuja kun myytiin silla oletuksella että kotikisoissa pelaa puolustava mestari vastaan Argentiina ja torilla tavataan.... Plaa plaa... |
|
|||
|
|||
![]()
ei oo mitään loppuun myyty,
tulee heti myyntiin lippuja kun tiedetään ketkä sielä pelaa |
|
||||
|
||||
![]()
Surullista katsottavaa tuo suomen kiekkoilu, kun pitää ruveta toisia taklaamaan rumasti jos ei ite osaa sen vertaa pelata että voittais!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Oli kyllä sikataklaus, toivotaan että saap pidemmän pelikiellon.. Mutta oli tässä pelissä muutakin surkeaa kuin Suomen pelaaminen/peluutus. Tuomareilla taisi olla vähän erikoisemmat lasit päässään, sai koukkia, huitoa, mätkiä poikittaisella ja muutenkin sikailla. Tämä kävi molemmilta joukkueilta hyvin, mutta jostain syystä Jenkeiltä jäi ne törkeimmät temput viheltämättä...
|
||||
|
||||
![]()
TASOITUS TULI!! Kyllä jännittää..
![]()
|
||||
|
||||
![]()