![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lainaus:
Dacia on vähän sama asia kuin ennen oli skoda. VW laittoi niihin VW edellisten mallien tekniikkaa. Ja kas kummaa kun Skodat oli laadukkaampia kuin VW vastaavat pelit. Johtuisiko kenties juuri siitä kun käytetään sitä edellisen mallin tekniikkaa mistä kaikki viat on jo korjattu. Sama asia on Daciassa. Tosin vielä sillä erotuksella, ettei auto ole täynnä kaikenmoista turhaa elektroniikkaa. Mutta palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. Jos perille on ennen päästy Passatilla niin miten tuossa hommassa mahtaisi toimia esim. XC90 Volvo? Niitähän saa 7 paikkaisena. Kivat kyydit sellainen ainakin antaa. Se T6 malli kannattaa ainakin unohtaa. Sellaisella on viikonloppu tullut ajettua ja on kyllä melkoinen pettymys. Mihinkään se ei kulje ja syö ihan helvetisti polttoainetta. Mikään tosi maasturi se ei ole, mutta veikkaan että silläkin pääsee perille. Noita 7 paikkasia "maastureita" ei ihan hirveesti taida olla. Melko vähän vaihtoehtoja. Onkohan XC70 malleja saanut 7 paikkaisena joskus? V70 malleja on ainakin 7 paikkaisina.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Luin joskus jonkun TM jutun missä oli tasapuolisesti "katumaastureita parhaasta päästä" eli XC 90, Honda crv, Lantikan Discovery(!) (mikä ei kuulu joukkoon?) Ja tuo disco veteli pohjat kaikissa kiihdytys veto ym. kokeissa liukkaalla, ja molemmat XC 90,ja crv lannistui yllättävän nopeasti pelkäksi etuvedoksi, oisko ollu juurikin reilut sata metriä läppä tiskissä ja takapää halvaantui. Eli toimii juurikin likennevalojen välin kaupungissa ja sitten saakin jo huilata. Duunissa on Suikkelin SX 4 :nen ja siinä on myös lukittava neliveto mutta en kyllä viime talvena saanu siitä selkoa että miten se lukittuu,eli kun se ei puskenu samalla tavalla kuin kiinteä nelikko tai sitten se on vaan niin lyhyt ettei se puske sen takia, tai sitten siinä on sittenkin jotain helpotusta ettei risteykset mene pitkäksi. Tai sitten se vaan sytyttää kivan valon siihen kojetauluun. No ei sillä oltu missään kiinnikkään, ja kaasua sai käyttää miten pöhelösti vaan, eli silloinhan se on toiminut juuri kuten pitääkin....
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
On ihan pakko....
![]() |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Maastoauto | Lanzari | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.01.2012 11:42 |
| Ostetaan Maastoauto | Po18 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.06.2011 16:03 |
| Ostetaan Maastoauto | JariKoo | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.10.2008 14:33 |
| Maastoauto? | Metsässä | Chit-Chat | 48 | 06.02.2006 21:36 |
| O: maastoauto | wallu | O/M/V Muut | 1 | 09.02.2005 13:34 |