![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vakuutusyhtiölle kotivakuutuksesta
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarvii ruuvailla pora auki ja katsoa onko mitään tehtävissä. Vähän veikkaan, että vesilinnun metsästykseksi menee....
|
||||
|
||||
![]()
Onko millä jännitteellä?
Mulla makaa tallissa yks 12V Boschi ilman akkuja. Muuten toimiva peli..
|
||||
|
||||
![]()
Tämä oli 14,4 volttinen. Jos tuo ei avaamalla parane niin pitää hankkia samanlainen tilalle, jotta saa nuo akut hyötykäyttöön.
Mullakin on tallissa yksi 12 V Bosch ylimääräisenä, akut sippasi mutta itse pora toimii hienosti. Tuohonkin saisi uudet akut mutta kun ne maksaa niin pirusti varaosina.
|
||||
|
||||
![]()
Aivan. Aattelinkin että tuon oisit saanut postikuluilla omaksesi.
![]() Pitänee tehä siitä poikien polkutraktoriin moottori...
|
|||
|
|||
![]()
Akku kannattaa mitata, muistelisin että näissä voi merkistä riippuen olla "sulake".
Itse ohjauselektroniikka ei -välttämättä- vedestä niin välitä kun ei ole korkeita jännitteitä (omia elektroniikkalevyjä olen testikäyttänyt vesiämpärissä) mutta elektromekaaniset palikat kuten moottorin hiilisysteemit yms. voivat ottaa nokkiinsa. Äkkiä väittäisin että ennuste on hyvä kunhan avaa ja putsailee. Tietty kiinanpojan elektroniikka voi olla vähän vesiarempaa kun halvimman mukaan tehdään.. |
|
|||
|
|||
![]()
Tärkein olis saada vesi pois sähköosista ja puhdistaa ne.
Sekin homma pitäis tehdä märkänä niin elinikäennuste paranee entisestään. Puhdistusspray, joka haihtuu kokonaan olis parasta. Vaikka vesi kuivaakin niin ilman puhdistusta osat hapettuu yleensä ajan kanssa ja loppuu toimiminen. Aikajana päivästä vuoteen. Toki näissä ei niin tiheään pakattua elektroniikkaa ole kuin esim. puhelimissa niin kestää vähän hapettuakin. Akku on pirullinen. Saattaa vetää oikoseen ja palaa/poksahtaa.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Iskevä akkuruuvinväännin + akkuporakone | Nostokurki | O/M/V Muut | 1 | 14.07.2011 11:20 |
Myydään / Vaihdetaan Makita Akkuporakone + Akkupulttikone 1/2" | Jamboy | O/M/V Muut | 0 | 16.12.2009 09:21 |
Myyty Akkuporakone Panasonic | Jjurva | O/M/V Muut | 8 | 27.11.2009 17:36 |
Myyty Makita akkuporakone + lamppu Ja laturi | ZeiZei | O/M/V Muut | 11 | 05.10.2009 13:18 |
Dewalt akkuporakone/iskuporakone(12v) | Wago-78 | O/M/V Muut | 8 | 05.02.2006 14:06 |