![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() perhana kun sattuu itellä olemaan vaan se 170mm versio. nuo 240 ois kyllä melko kivitutkat. Mutta tuolla mallilla mennään.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
|||
|
|||
![]()
takapyörän laakeri halusi sopimuksensa irtisannoa, ja tässä tulos. Se kuuluisa mopo mitä ei tavoiteta seuraavaan kuuteen viikkoon..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 19.05.2012 18:50 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Löysit takapyöränlaakerin syylärin etupuolelta, melkoinen welho?
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Sanoppa elä muuta "siitä se ajatus sitten lähti".
nyt pitää lähtee hiukan duunissa pyörähtää ja sitten illalla lähtee toinenkin etuneljännes pulttailemaan irti korista.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on enää kone ja tarpeelliset johdot keulasta paikoillaan että käyntiin lähtee, pellit kaikki heivattu mäkeen. Sisusta myös purettu osiin, ja todettu että takalattia ja takakaaret tullaan tekemään nyt uudestaan ja kunnolla. nimittäin hyvää tilaa tuolla rungon ja korin nykyisen pohjan välillä että saa lisätilaa sinne ja tosiaan nuo akut ja tankin siirrettyä myös lattian alle, alkuperäinen tankki lähtee kierrolle johtuen nissin tulosta sen paikalle. Myös lyhennystä takapäästä kattelin ja totesin että se kolme mulukun mittaa pitää lyhentää, eli 25cm. silloin alkaa olemaan takaylitys passeli. molemmat niin etu kuin takapään iskari tornit pitää tehä uudelleen, etupäässä lisätilan takia ja takana ihan aivopierun takia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nuissa mahtus 39,5boggerit pyörimään helposti. Tämän avulla suht helppo taivutella lisää vastaavia. Omassani avarsin takalokareita muistaakseni 8cm ylös päin ja 18cm taakse päin. siitä saat käsityksen minkä kokoinen tuo aihio on. tässä kuvassa näkyy että tuonne lokarin taakse ei enää hirveästi jää peltiä ja korin kannake on heti tuon lokarin jälkeen. Eli jos et muuta korin kannaketta korissa eri kohtaan niin voi olla tuo 18cm aika maksimi mitä saat lyhennettyä? Vai olenko jättänyt jotain huomioimatta omassani?? Olisinko sittenkin voinut tapahtua enemmän luinnollista venymistä akseli välin suhteen?? Jos tälläisillä tekee takalokarit nii eka varmaan kannattaa istuttaa nämä koriin ja sit lyhentää koria kun joutuu nämä lokarit leikkelemään poikki. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hmm. tuossa omassa on pahin ongelma tuo oven ja lokarin väli, mikä jää pieneksi, tosiaan tuo jakarin pidennys vähän houkuttelisi, mutta 35 isompia pyöriä ei ole tulossa(ainakaan ennen porttaaleja
![]() ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |