![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kieltämättä näppärä tuo suikki kun ilman etuvinssii? ilman kivien päälle ajamista? ottaa lapun. Verrokkina lintutornin kuva. Edit: Kuva kerkes jo tulla tuonne ylemmäksi... Jos tässä on kusetus kyseessä niin aika halvalla siitä selviää...
Viimeksi muokannut Patu925 : 01.05.2012 06:58 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Rastia 77 laittaessa spekuloitiin siimasta mutta eipä tullu laitettua extra keppiä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pohojanmaa 99 kiittää järjestäjiä, maanomistajia, kanssakilpailijoita sekä muita tahoja jotka osaltaan olivat mukana kisassa ja mahdollistivat sen läpi käymisen.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja miksei mudraketit saanu pisteitä rastilta tällöin kuva ei ainakaan ole epäselvä ? Tuskin tämä mitenkään lopputilanteeseen olisi vaikuttanut meni sitten kuinka menikään mutta olisi mielenkiintonen tietää miten tähän ratkaisuun on päädytty että pisteet evätään jos kisaajan toimesta ei käytännössä rikettä tapahtunut vaan rasti oli liputettu epämääräsesti ? Jos taas siimoja on rikottu tai sääntöjä kierretty eikö pelkkä kyseisen rastin hylkäys ole aika lievä rangaistus ?? Kisa oli kyllä katsojan näkökulmasta mahtavasti järjestetty autoja näki paljon ja toimintaa riitti kokoajan nähtäväksi kävelemäti kilometrejä toisin kun Kuortaneen kisassa ! Tästä kisasta kärsii kyllä ottaa mallia kun seuraavia järjestelöö kannatti lähteä parin sadan kilsankin päästä pelkästään katselemaan !!! Viimeksi muokannut rulez : 01.05.2012 08:19 |
|
#5
|
||||
|
||||
MOROO
kilpailu meni meidän osalta kohtuu hyvin ja tuloksena pitkällisen kädenväännön jäläkeen protojen toinen sija. ja mikä yllättävintä siittä saamme kiittää offivarusteen kantavaa voimaa eli liisiä. joka hyväksyi meidän rastikuvan jonka olisin itse voinut hylätä eli olet halaukseni ansainnut iso kiitos
meidän kilpailu suorituksen oikeastaan ainoaksi isoksi ongelmaksi muodostui läppäri ja jouduimmekin harhailemaan 1/4 kilpailua ilman kunnollista suunnistus välinettä. itse autosta hajosi alussa öljynlauhdutin mutta tämä remontti vei vain 10min ja etu iskarin yläpäätä jouduttiin hitsaileen kilpailun keskivaiheilla. mutta muuten auto pelasi hytikka öljyn lämpeämisiä lukuunottamatta tosi hienosti. nopeus pätkälläkin päästettiin toijotan 3.4 vapari moottorista villit hevoset irti ja näpästiin yks kuvakin ja silti tuloksena nopuspätkän toinen sija ![]() ![]() eli voimaa sitä oli aiwan sairaan paljon![]() maastot oli tuttuun tyyliin hyvät ja järjestelyt toimivat moitteettomasti siitä iso kiitos järjestäjille ja tietenkin maanomistajille. kävimme rastilla 77 ensimmäisenä auton joka haki sen oikeaa kautta. rastille tuli kapeat jälet suoraan lippusiiman ali joista otimme myös kuvat ja ilmoitimme kisatoimistoon.. mutta asiahan ei minulle kuulu mutta ei täänyt aivan reiluaoo muita originaali kuskeja kohtaan ole joita ei näissä kilpailuissa muutenkaan ole liiaksi asti. noo keltalankahlaajilla kisat meni hienosti viidestä autosta kaksi palkinnoilla hieno homma. nyt kohti uusia haasteita ja seuraava kilpailu ollaankin sitten järjestävänä tahona eli toivottavasti saadaan juukaan autoja ainakin yhtäpaljon![]() vielä ISO kiitos järjestäjille sponsoreille ja kanssa kilpailijoille oli taas hirween hauskaa![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Niin, se on hankala tilanne, ku ei rastivahti ole nähnyt. Mutta 70cm välistä ei susuki mahu, jollei lippusiimaa venytetä../ tuuli ole venyttänyt! Et spekuloikaa siitä, me olemme päätöksen tehneet! Jos nuin selvällä erolla vie voiton, ni eiköhän se ole muustakin kiinni ku yhestä rastista.
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu
|
|
#7
|
|||
|
|||
77rasti
niin pistää vaan miettimään että mistä noin suuret piste erot johtuu
eli onko tuo 77rasti vain jäävuoren huippu itse veikkaisin näin hieman kyseisen tiimin toimintaa seuranneena |
|
#8
|
|||
|
|||
Paratiisi Offi 2012
Tässä linkki videoon jonka tein Paratiisi Offi 2012 tapahtumasta!
http://youtu.be/hyadItWi9p4 Nauttikaa!!! |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tapaus Mudrakett: Kilpailun tuomaristo teki päätöksen olla hyväksymättä heidän rastikuvaa rastilta 77 ja annoimme 80 virhepistettä. Syynä tälläiseen päätökseen oli muutamat valokuvat tilanteesta ja kävimme myös paikanpäällä mittaamassa lippusiiman ja kiven välin joka oli noin 70 cm kohdassa, josta pitäisi vielä Suzukilla kääntyä. Totesimme, että ainakin vähintään metri on lippusiiman alla oltu, ehkä enemmänkin.
Tällainen päätös tällä kertaa. Kyllähän se kuitenkin on selvä asia, että hyvin Mudrakett tiimi ajaa. Ja voitto oli kyllä aika selvä. Onnittelut siittä heille!! Virheitähän sattuu meille kaikille. Kiitokset kaikille kilpailijoille kun tulitte paikalle ja ajoitte hienon kilpailun. Hienoa, että uusia tiimejä oli paikalla noin runsaasti, ja saimme nähdä myös uusia kasvoja palkintokorokkeilla. Ei ole yksien ja samojen tiimien hallintaa nykyään. Isot onnittelut kaikille palkituille. Kiitokset ansaitsee myös runsaslukuinen yleisö, maanomistajat, talkooporukka, yms. On hienoa nähdä, että laji kiinnostaa ihmisiä. Jouduimme tekemään kovan päätöksen ennen kilpailua. Suljimme kolme aluetta pois kilpailusta, koska sattui vuoden huonoin päivä liikua heikkorunkoisilla metsäteillä. Minulla on villi veikkaus, että euroja säästyi tuhansia tämän päätöksen johdosta. Myös teiden uudelleen käyttöön saaminen voi olla mahdollista. Päätös oli hyvä, ja kilpialijoille riitti kuitenkin ajamista ihan hyvin. Parhaalla tiimillä jäi 16 rastia hakematta. Kiitokset vielä kaikille, Kilpailunjohtaja Miika Oksanen |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Team Sikanahkalipokumi kiittää järjestäjiä hienosta kisasta ja kanssakilpailiota avuista.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kuvia kisapaikalta --> http://kuvablogi.com/blog/15197/116/
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Ypyrin ylittäjät kiittää maanomistajia kisanjärjestäjiä mahtavasta kisasta. Meinasi olla aika haastavaa saada toinen takapenkkiläinen autoon. Heti lähdön jälkeen ajettiin sivuun kärsimään minuutin aika penaltia
niinku formuloissa, kun lähdössä ei ollut kaikki autossa Aika hyvä suoritus kuitenki pohojanmaa / oulun offroad kerhojen saumattomasta yhteistyöstä lohkes modien viiressija. Remonttia saatiin tehdä tarpeeksi reipas viis tuntia oltiin poissa pelistä oijottiin vannetta lekalla, maljavaihdettiin katkenneitten pulttien vuoksi ja vielä saatiin murros kisakeskuksen pohjoisimmassa nurkassa hajalle. Ratti ei kääntynyt mihinkään vinnseillä piti auto saada mutapooriin ja keula oikeaan suuntaan. Sen jälkeen Arppa laittoi takapotkuisen suikan vauhtiin mutaränniin vauhti loppu vasta kun päästiin kisakeskukseen. Aika kovaa tultiin kun takapenkiläisetkin huitoi toisiaan taskulampuilla Hyvin oli offarit innostunut lähtemään kisoihin kun oli 61% enemmän osallistujia kuin Lakeuden kutsussamme. Paljonkohan on Juukassa jo osallistujia ? |
|
#13
|
||||
|
||||
kiitämme
järjestäjiä, maanomistajia, yleisöä, opastajia/neuvojia... JA ISO KIITOS vänkärille roope konulle, enskertalaisina oikeissa kisoissa kahden hengen joukkueena ja tuloksena stanun neljäs sija.. niin ei voi olla muutako tyytyväinen.
isot kiitokset from TEAM VAUHTINAKU
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Viritetty sähköpaimen ja teräslangat niin loppuu se turha siimoihin nojailu...
![]() Luulis kyllä aloittelevakin tiimi tajuavan miten tuolle rastille pitäisi mennä... Jos se linja otetaan niin kyllä se puu taipuu, siimat venyy ja rastitkin kulkevat haluttuun suuntaan. Onko se sitten kilpailun hengen mukaista? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PARATIISI OFFI 2011 | _hornet_ | Tapahtumat | 159 | 27.07.2011 09:43 |
| Suomussalmi-paratiisi | Rune | Chit-Chat | 0 | 12.05.2011 21:15 |
| Oulaisten paratiisi offi kisa onko???? | painepesuri | Tapahtumat | 1 | 13.04.2011 18:02 |
| Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! | oska80 | Tapahtumat | 227 | 13.06.2010 18:57 |
| Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |