![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jarrut?Kuinkas jämäkät jarrut teitillä noissa FSJ Jeepeissä on? Ite kaipaisin tehokkaampia automaatin kaveriksi. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
täs lava vehkees on nyt iha sopivasti voimaa. toki kaik on uutta paitsi levyt.(uuden veroset) hyvin kestää paikallaan mäissä ja pysähtyyki ku seinään.
"käsi" jarru nyt on se ainanen onkelma. leiman sil saa ei paljo muuta. jos en akseleita vaiha ni levyt+käsijarrulliset puristajat taakke ![]() jos akselit vaihtuu levyt jokatapaukses joka nurkkaan. eipä tuo hydro buusti huonoa tekis... ja jäis tuo alipaine lutkutinki pois. siul on vaa nii kauhian pyrkivä kone siin ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
nonii laitetaas teille vapun känni ääliöille vähä kuvia
![]() etu vilkut/parkit on nyt mallia TALMU eikä mitää kiinan paskaa.. niistä huonoja kokemuksia tarpeeks ![]() ![]() rekkari tellinkistä tuli nyt ekassa kehitys versiossa tällänen. ylempii ruuvveihi tulee viel latat ku ny painuu liia syvälle kannat. HIPO OSIA! ![]() ![]() eli neli asentoine ilo tikku. tällä ohjataan siis vinssejä senkin pälli. ![]() viel lisäks "tappo" katkasiat ettei vahinko vinssauksia tuu. ja samal voi sit valita kumpi käytös vai kummatki. kiitokset veli antille ![]() ![]() tarviiks joku? kone tai koko setti? miul on ylimääräsenä tilaa viemässä. varalla on viel parit dieselit itellää ja pensa 8. eli täs autos oli paikallaa ku ostin. toimiva paketti jeepin nokalle ![]() ja viel rauta kopalla eikä sil heikolla alumiinisella varustettu.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
eka yhteinen ulkoilutus takana!
kyl oli mukavaa päästä rattii pitkästä aikaa! ![]() siinä kohtaa mis jeeppi kynti pienel hieromisel akseleita myöte tuli sukisuki heittämäl läpi ![]() ja tuo vinssien katkasia on kyl parasta valmetin koneen jälkee mitä tähä autoo on laitettu. aivan perkeleen hyvä! ![]() kuvan nappaan huomen mite asemmoitu autoon. lavan lattia tuli muotti vanerista nyt sitte. kiire, ei kerkee jäähä sitä hieromaa. ens talven joku parempi ja riittääpähä hommaa. pimee ajo kans suoritettu. valot kaik ok. eteki mittari valot ![]() ![]() ja pako äänet on jotai vallan ihanaa ku polkee suo vellissä et menee jo vähä ahtaalle!!! uittu sain ainaski 19 pientä orkasmia ajaessa ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ruuvailet sitä hieman tähän tyyliin
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tai miten olisi comprex ahdin? Ainakin persoonalliset äänet ja lähes olematon viive http://youtu.be/ZmzmOYG5gAc?t=4m52s
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ja ompaha metkat äänet tuos comprexissä! ![]() eli tuo on se kylkee pultattava ahin? mistäs se ottaa voimansa. ehä se ollu suoraa vauhtipyörylältä? ![]() ![]() - piti enemminki ottaa kuvia vaikka ja mistä mut kamera oli eri mieltä.. veljekset ku ilvekset ![]() juu kävin vähä huristelemas. eli ajamas vikoja ulos enne leimaa. ei ole vikoja näköjää. ainakaa mitää kovin vakavia... jotai pientä öljyn mehimistä, jousie pannat lens edestä kuubaan, etu riipuke muljahti kivikossa vikoppäi jiiriin yms.. ![]() ja ismo ku ihmettelit niit iskarin muttereita... nehä unehtu taas laittaa.. tein lahjoituksen metsän eläimille. tuol jossai on ny 1kpl pitkä isku pamppua metäs ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |