![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kunhan katot että autossa on... - kierrejouset - lukkoakseli(t) - suora 6 sylinterinen moottori ...niin et kovin paljon pety
|
||||
|
||||
![]()
Miksi sen moottorin pitää olla suora?
|
|
||||
|
||||
![]() helpottaa valintaa kun on vähemmän vaihtoehtoja ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, tarkoitus olikin suunnata ja rajata valintoja...
Sillä kyselin, kun en tuosta OM642 moottorista mitään suurempia ongelmia ole lueskellut ja onhan se jo tuotannossa ollut useita vuosia. Siis jos olisi vaikka ollut jotain piilevää tietoa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
henk koht välttelen CDI koneita, tuo OM 642 lienee niitä...
lisäks nuo V mallin dieselmotit on vähän kalliita ja työläitäkin huollella / rempata ... (tiukkaa huhuluuloa)
|
||||
|
||||
![]()
On se. Mersuissa niissä erinäisissä 280 - 350 CDI malleissa.
Huollossa ei vielä ainakaan muuta kallista ole tullut vastaan, kuin iso öljytilavuus. Remppailu voikin sitten olla, jos tarvitsee. Sillä vaan, kun nuo ehdottamani Jeepit täytti muut paitsi sen suoran kutosen vaatimukset. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vähän ulkona aiheesta...
Itse olen omistanut muutaman (väh.10v vanhan) toyotan land cruiserin,
ja siksi nyt kysynkin miksi: Käytetyt Land cruiserit on a) yliarvostettuja? (siis arvo on paremmin säilynyt) b) paljon enemmän ajettuja kuin muut samanikäiset? c) myynnissä juuri huollettuna, ei mainintoja useiden tonnien rempoista. Ja onhan se toyota huono ja kallis ylläpitää, kun esim jarrunesteet pitää vaihtaa silloin tällöin. Ja toyotan varaosapolitiikka: Varaosia saa, ainakin minä olen saanut kaikki osat, mitä olen halunnut ostaa. esim. tuohon bj-40 vm. 76 on löytynyt kaikki tarvittava. (valehtelin, olisin ostanut etulokasuojat 2010?, mutta enää ei saanut ![]() jotkut osat on sika kalliita, mutta esim. hdj-80 alkuperäinen iskarisarja maksoi vähemmän, mitä tarvike ![]() Ja minulla meinasi huvittaa laturin kiinnityspultin hinta, 0likohan 2e, sai 3 päivässä ja tuli vielä textiviesti, että nyt olisi täällä. Kertokaapa toinen valtuutettu maahantuoja, jolta osat saa 3 päivässä ilman muita kuluja 25 vuotiaisiin maastureihin? p.s ei se Land Cruiser täydellinen ole, mutta se että minä päätän milloin mennään ja minne, ja tieto siitä että se onnistuu, merkitsee minulle paljon. En malta olla lainaamatta yhtä 18v tyttöä, joka ajoi takamoottorisella skodalla taannoin: Ei skoda mikään huono ole, koskaan ei ole jättänyt minua tienpäälle, vaikka minä olen jättänyt sen monesti.... |
|
|||
|
|||
![]() Tässäkin yksi jos ei nyt ihanmettäautoksi kuitenkaanLainaus:
![]() Saattaa nippanappa mahtua tuohon hintahaitariin http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...over/510168866 |
|
||||
|
||||
![]()
Siihen asti kunnes jousitus päättää että tänään ei jaksa nousta.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maantielle vai työmaa-ajoonLainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tämmönenkin olis mainio vaihtoehto
Suomessa on vaan aika vähissä :/ http://suchen.mobile.de/auto-inserat...rt=ALSO_EXPORT |
|
|||
|
|||
![]()
Jos sinne mökille menee tie, niin sitten kyllä ihan takuulla sinne pääsee ihan kaksivetoisella autollakin.
![]() ![]() ![]() Jos haluaa tohon hinta luokkaan parhaan pelin niin ei tarvii miettiä yhtään. Min. W463 g-wagen niin on matkanteko helppoa ja mukavaa. valot on parhaimmillaan vakiona jo xenonit mutta mersujen ainut huono ominaisuus koskaan on juuri huonot valot. Ei toi grand viturakaan mikään huono valinta olis. Tuohon rahaan saa jo melkeen uuden. ![]() ![]() g-wagenit on oikeesti sairaan mukavia ajella tiellä ja etenevät maastossa vakiona paikkoihin johon ei moni muu merkki tule edes vähän rakennettunakaan. Lukot vakiona muuallakin kuin ovissa, toimiva alusta, kestävät aleksit, saa laillisesti riittävän isot renkaat (33x12,5r15), lähestymis/jättökulmat hyvät tai no mitä tässä listaamaan oikeastaan kaikki ominaisuudet on aivan omaa luokkaansa. ![]() just my five cent -sami- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Maastoauto | Lanzari | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.01.2012 11:42 |
Ostetaan Maastoauto | Po18 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.06.2011 16:03 |
Ostetaan Maastoauto | JariKoo | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.10.2008 14:33 |
Maastoauto? | Metsässä | Chit-Chat | 48 | 06.02.2006 21:36 |