Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.04.2012, 16:37
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.524
Perusasetus

kiinnostaa...

__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.05.2012, 08:21
ASH:n Avatar
ASH ASH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: oulu
Viestit: 19
Perusasetus

tulossa ollaan. koitan tuhertaa koukun ljn perään ni vois majailla sit vaunussa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.05.2012, 20:00
saukki saukki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.05
Sijainti: hakokylä,tyrnävä Finland.
Viestit: 165
Perusasetus

Tarkoitus olisi tulla hiluxsilla ajelemaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.05.2012, 11:19
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

tuloillaan Jeeppiä ulkoiluttamaan
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.05.2012, 17:39
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Mukana Isolohkoa ulkoiluttamassa....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 01.06.2012 05:41
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.06.2012, 16:56
HCK:n Avatar
HCK HCK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 295
Perusasetus

Vielä kolme päivää aikaa ilmottautua.
Nyt hopi hopi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.06.2012, 22:12
karppa2:n Avatar
karppa2 karppa2 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 373
Perusasetus

Kaksi autoa suomussalmelta ilmoittautuu lauantai päiväksi ajamaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pähäma Helatorstain venäjän safari 16 -20.5.2012 mikjus Tapahtumat 166 19.06.2012 08:23
Offivarusteen Lakeuden Kutsu II 13-15.1.2012 muutos kilpailukutsuun joker Tapahtumat 285 20.04.2012 19:57
Montenegro off road clubin kevätkokous ja safari 6.4.2012 arska4x4 Tapahtumat 7 10.04.2012 21:48
Myyty HJ 60 -83 "Safari look" Leimaa 12/2012 asti,toimivalla mek.vinssillä Hp.2650€ JT65 O/M/V Ajoneuvot 0 01.03.2012 10:26
Vehicle Information Center Tekniikka & Jutustelu 0 21.12.2004 22:57


Sivu luotu: 18:43 (GMT +2).