![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ilmoittautuneita: Samuli ja Santtu Suominen, Proto, Kuksa evo2 Ditte Ilisson ja Sirpa Vesala, PM, Rokkari Lisää nyt äkkiä ilmoittautuneita. Osa on jo tuohon toiseen topikkiin huudellut mutta s-postia tuonne MRT:n sivujen kautta niin saadaan hommaa eteenpäin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lisää ilmoittautumisia
1. kuljettaja: Kai Juvonen Tiny Tools Racing 2. kuljettaja: Teppo Norrena Tiny Tools Racing Auto: Suzuki SJ500 Luokka: Pro Modified |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jos mahdollista niin ei ilakoida näillä väreillä vaikka ne niin kivoja ovatkin... Palstalla on myös vaalea teema olemassa, jota esimerkiksi itse käytän ja silloin ei näy mitkään kirjoitukset jotka valkoisella tehdään. (Sama koskee myös jossainmäärin keltaista) Viimeksi muokannut Mylppy : 22.04.2012 16:22 Perustelu: Piti muuttaa siniseksi teksi esimerkinvuoksi tumman teeman käyttäjille:) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hanhikoskiet ilmoittaa, et täytyy jättää nämä kisat väliin! Trailerin veturi on vielä hajalla ja ei kilpurikaan ole vielä kunnossa. Talven mittaan on sattunut kaikenlaista....
__________________
RAHALLA SAA JA RANGELLA PÄÄSEE!!! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lisää ilmoittautumisia
Ari Siltanen MMR Esa Hakala MMR Prototype Chevy Climbe luokka promodified jeep cj 5"variable" Simelius Petri Riiua appari Pasanen saija |
|
#6
|
|||
|
|||
|
22.4 2012 klo 11.00 alkoi jälleen MRT Off Road kilpailun ratatalkoot ja paikalla oli ihan mukavasti porukkaa eli erustettuina oli Montenegro, Raisua, TMK, Seuroihin kuulumattomia, mutta jälleen järjestävä seura puuttui talkooporukasta.
no tuuleehan noita talkoita vielä.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Juu, talkoot onnistu. Iso kiitos ahkeralle porukalle, nyt on kallio taas saanut uutta reikää pintaansa. Kepitys ja siimoitus vielä niin homma on putkessa.
Ja sitten tietenkin ne viimeiset sanat että käydääs tuolla vähän kattomassa äkkiä ja tällai kävi
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
ttu että on vaikee saada selvää noista
[COLOR="Black"] |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ilmo lähti just äsken. Ny vaan toivotaan että olis vielä auto kunnossa vielä silloin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TMK Off ROAD NORDIC TRIAL 15.9 2012 | RJCOBRA | Tapahtumat | 151 | 25.09.2012 23:57 |
| Trial kisat 2012 | Jare | Tapahtumat | 131 | 08.09.2012 18:29 |
| Onko OFF ROAD trial-kilpailijoita 2012 | RJCOBRA | Tapahtumat | 51 | 28.05.2012 19:49 |
| MRT Trial 5.5.2012 | sirP | Tapahtumat | 13 | 21.04.2012 18:33 |
| Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |