![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
ENGLANNIN PIKAKURSSI ![]() INKLIS ------------------------- FINIS 1. Sex festival ---------------- Kuusijuhla 2. As you wish ----------------- Persettäkö sä haluat 3. How many windows ------------ Koira meni ikkunasta 4. I'm just asking ------------- Olen vain persekuningas 5. Manicure -------------------- Raha parantaa 6. Stoned date ----------------- Humalainen taateli 7. I have been there ----------- Minulla on papu siellä 8. I'll be back ---------------- Aion olla selkä 9. God only knows -------------- Jumalan ainoa nenä 10. Can You sit, please -------- Osaatko paskantaa, ole hyvä 11. Give me a break ------------ Anna minulle jarru 12. To be or not to be? -------- Ampiaiselle vai ei 13. Irish ale ------------------ Irlantilainen alennusmyynti 14. Do you feel allright? ------ Tunnetko kaikki oikealta 15. The spring begins in March --- Vieteri alkaa marssilla 16. I fell in love ------------- Kompastuin rakkauteen 17. Just in case --------------- Vain salkussa 18. Recycling ------------------ Paluupyöräily 19. Hard disc operation -------- Rankka tiskausoperaatio 20. Cold as Hell --------------- Kylmä perse hellalla 21. The bus leaves at three ---- Pensas elää puussa 22. LP record ------------------ Liikkuvan poliisin ennätys 23. I saw my Honey today ------- Sahaan hunajaani tänään 24. I' m going to make you mine- Menen tekemään sinulle kaivoksen 25. May God be with you--------- Toukokuun hyvä mehiläinen kanssasi 26. Can't stand no longer ------ Ei seiso ilman lonkeroa 27. Finnish people ------------- Lopeta ihmiset 28. No panic ------------------- No panitko? 29. Carpet factory ------------- Autolemmikkitehdas 30. Phone seller --------------- Soita sellerille 31. Good products -------------- Jumala ankkojen puolella 32. One cold beer -------------- Muuan kultakarhu 33. Sun is shining ------------- Poika kiillottaa 34. Mix your drink ------------- Miksi ryyppäät? 35. Not so long ---------------- Hyvästi pähkinä 36. Nobody here ---------------- Yksikään ruumis ei kuule 37. How many plums ------------- Koira meni uimaan 38. What's the bell ------------ Mitä kello on 39. Body building -------------- Ruumishuone 40. By the way ----------------- Osta tie 41. Passports, please ---------- Jättäkää urheilu väliin, kiitos 42. My baby left me ------------ Vauvani vasemmalla minusta
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
|||
|
|||
|
Matematiikkaa:
1) A poimii tunnissa kolme kappaa omenoita, B neljä kappaa ja C viisi kappaa. Montako kappaa olisi saatu jos poimijoina olisi ollut ihmisiä? 2) Mies kirjoittaa käsin 3000 sanaa tunnissa. Kuinka monta sanaa hän kirjoittaisi jos hänelle annettaisiin kynä? 3) Tankissa on 100 litraa bensiiniä. Ensimmäisenä päivänä Olli ottaa kolme litraa ja seuraavana päivänä yhdeksän litraa. Kuinka pitkään kestää ennen kuin Olli jää kiinni? 4) Matilla on 500 Euroa, joista hän antaa Maijalle 200 Euroa. Kuinka paljon Matin pitää vielä antaa, jotta Maija suostuu? |
|
|
||||
|
||||
|
Mitä impotentti sanoi vaimolleen?
- Tää peli ei vetele
|
|
|
||||
|
||||
|
Mies oli pelaamassa golfia ja huitaisi vahingossa pallon keskelle metsää. Mies meni hakemaan palloa kun vastaan tuli pieni mies joka sanoo:
-Minä olen golf menninkäinen, saat toivoa 3 toivomusta mitä ikinä haluat. Mies ei oikein usko, mutta ajattelee ettei kai siitä haittaakaan ole ja sanoo: -Minulla on vanha lada, joten oilisi kiva saada vaikka jokin Bemari tilalle että kaverit eivät vinoilisi. -Okei, kun menet parkkipaikalle niin ladasi vieressä on uusi musta bemari ja avaimet on hansalokerossa sen kun lähdet sillä. Entä 2 muuta toivomusta? -Haluaisin miljoona dollaria -Okei, saat miljoona dollariasi, mennikäinen lupaa, entä viimeinen toivomus? -Minulla on jo vanha ja kurpahtanut eukko, joten olisi kiva saada vähän nuorempi tilalle. -Okei, kun menet kotiin niin siellä odottaa upea 20 vuotias blondi, mutta ennen kuin saat kaikki nämä toivomukset sinun pitää rakastella kanssani. -Enhän minä nyt sentään miehiin päin ole, unohda koko juttu, tuumii mies -No ole sitten ilman bemariasi, miljoona dollaria ja upeaa blondiasi. Mies miettii vähän aikaa ja katselee ympärilleen ettei kukaan nää ja tekee temput. Sitten golfmenninkäinen kysyy: -Kuinkas vanha sinä olet? -No olenhan minä jo 35 vuotta, miten niin? -Niin vanha mies ja uskot vielä menninkäisiin! |
|
|
|||
|
|||
|
http://www.youtube.com/watch?v=Qd-7yCHRWLc
Siittä on hyvä jatkaa, tappikosken pojalle propsit kotiin
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja