Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Renkaat ja vanteet

O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2012, 21:27
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 982
Perusasetus

Myyty

Tarjotaan 50e+Mh

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.04.2012, 21:44
Gegguli86:n Avatar
Gegguli86 Gegguli86 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.07.06
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.103
Perusasetus

60e
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.04.2012, 22:28
HJ-ARI HJ-ARI ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.11.06
Sijainti: Hyvinkää / Finland
Viestit: 1.009
Smile

Vanteet!


Reilusti satanen/100e tarjottu!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.04.2012, 09:14
Fend Fend ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.04.12
Sijainti: Vuolijoki, kallionperä (kajaani)
Viestit: 91
Perusasetus

Vanteet


tarjoon 150€ + rahti
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.04.2012, 12:48
Ticru:n Avatar
Ticru Ticru ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: Kouvola Valkeala, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

laitetaampa sitten 190 €
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.04.2012, 12:53
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

sorry OT mut ET0 on vanteen keskilinja, eli noilla sun mitoilla keskilinja olis 136mm, joten noiden et on n.-44 et luku on poikkeus vanteen keskilinjasta joko ulospäin levittävät -luku tai sisäänpäin +luku.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.04.2012, 14:41
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

no örskäytetään 200€
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään insa turbo spesial track kork.85cm+6bolt vanteet härtsveli O/M/V Renkaat ja vanteet 5 23.10.2010 11:57
Myydään 6bolt vanteet 4kpl + varapyöräksi 31, 10,5x15 young n dum O/M/V Renkaat ja vanteet 5 03.09.2010 23:53
Ostetaan 10x15 vanne 1kpl et-44 japsi jaolla velmeri83 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 22.06.2010 20:25
Myyty uudenveroiset 16"nokia nastat+vanteet 6bolt Heegi O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.09.2009 00:23
Ostetaan 10x15" tai 8.5x15" vanteet japsi jaolla jahvetti O/M/V Muut 0 03.11.2004 00:17


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).