![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ei oo paha vaihtaa kone paikallaan. Pari öljypohjan pulttia on vaa pahas paikas, et joutuu löysäämää laatikon pultteja jot pääsee niihi käsiksi. Tästähän ei siis tarvii vaihtaa runkolaakereita, joten onnistuu kone paikoillaan helpommin. Ihekkii tein tän rojektin vaikkei ollu mitään aikaisempaa kokemusta, mut tekemällä oppii ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo eipä tarvii muita laakereita vaihdella... Kone remontit sitten erikseen
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo kannattaa tiputtaa etuperä poikkipalkkeineen alas, ni on sit helpompi työskennellä. Yllättävän helppo homma kuha ei piä liia kiirettä. Digikameralla ku ottaa purkuvaiheessa aina välillä kuvasia, ni on sit mukavampi kasailla
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nissanilla ollut aikanaan asentaja mut silloin nuo yd moottorit vasta tulivat... Jakopää ongelmien ja moottorien ryntäämisten takia jokunen mosa tulikin vaihdettua mutta ei tuonne alakertaan ikinä tarvinnut niihin aikoihin katsella...
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ne kaksi pulttia, minkä takia kone pitäs irroittaa askista, voi aukaista kun poraa kaksi 13mm reikää alumiiniseen "kytkinkoppaan", kohdat näkyi selvästi, kun oli purkanut tarpeeksi, olikohan että syvennys öljypohjasta pois?
ja etuperä pitää purkaa pois. näin ainakin jossain suuruusluokkaa 2005 olevassa kinkkukaapissa |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niin juu muuten jos jollain tiedossa tuollaista YD25 moottoria.. siis kokonaista ehjää niin sellasellekkin olis tarvetta... Siit meni lohkokin kappaleiks. Mitenköhän oon taas itseni onnistunut sotkemaan kaikkeen paskaan ku omiakin projekteja olis.
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Mitä nesteitä käytätte? Siis autossa ;)
Väline on KC 1988 4WD TD25 koneella.
Mitä suosittelette öljyiksi, jäähdytysnesteeksi, periin, vaihteistoon, yms? Käyttö toistaiseksi maantiepitoista. Passaako punainen jäähdyttimeen, Delvac koneeseen... ei tarttis hankkia niin paljoo erilaisia purkkeja talliin. Ja tuohon otsikkoon liittyen, siis konehuoneessa... ![]()
__________________
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |