![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
sammutin on vaijerilla ja on pois päältä. ei oo kyl ilmavaiva kun pumpusta ei tullut kuplan kuplaa kun ilmasin. käyn kohta kattelee hehkuja
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eikös patrollissa ole alunperin, kun sammutin on sähkökäyttöinen niin kylmäkäynnistyksessä sama vipu kääntyy toiseen suuntaan "pakkosyötölle?" helpottaakseen käyntiin lähtemistä?
Näin muistelen pari patrollia omistaneena.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vääränlaiset hehkut ja nyt on jokainen pimeenä! Kokemus opettaa
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Aika tuimat jännitteet 24v järjestelmästä jos tulee 35v.... Mutta joo pitäs tulla hehkureleelle 24 volttia tai ainakin mulla tulee
Ja kyllä siellä on ihan tarvikehehkut tosin nappiversiona ja hyvin toimii.Patroliin tarjotaan kahta eri hehkua 23v ja 24v Muistaakseni niin että uudemmissa vapareissa ja turboissa on 24v hehkut ja vanhemmissa on sitten ne 23volttiset. Tosin noistahan ei enää tiedä erkkikään että kuinka moni niitä on modaillut. -3.3TD (160/SD33T) 06.80-08.82 FN-120 23V -3.3D (160/SD33) 09.85-00.90 FN-131 24V -3.3TD (160/SD33T) 09.85-00.90 FN-131 24V 0250202064, LGP7511
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 17.04.2012 18:12 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hehkutus aika on se joka sen polttaa.En muista enää mitä niissä oli sekunnit ja jännite mut onko vielä vanhat tallessa,kato niistä arvot.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#7
|
||||
|
||||
|
vanhat on heitetty roskiin. pitää varmaa väsätä nappihehku.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Noit hehkuja olis kahdenlaisia. 7 sekunnin ja 17 sekunnin onko mitään käytännön merkitystä kummat laittaa?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
taitaa olla joo mutta kyllä tuo on lähtenyt käyntiin aina vaikka on vaijerilla ollutkin
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mullakin oli sammutin vaijerilla kunnes hukku niistä vähistäkin tehoista yli puolet.. vikaa etsittiin vaikka kuinka kauan, vaihoin putsarin, tein uudet pa-linjat, uusin tankin(minkä oisin kyllä tehny ilman tota ongelmaakin) ja sit kun sekään ei auttanu ni rupesin pumppua tutkimaa ja huomasin että vaijeri ei enään syystä tai toisesta päästäny sammutinta kokonaan pois päältä.. Sen jälkeen on sammunu pelkästään vaihteella.. ![]()
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| GR patukka kysymyksiä... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 16.12.2012 19:48 |
| Myydään GR Patukka | rhm | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 04.01.2009 15:50 |
| patukka projektia | -hatsuni- | Maasturiprojektit | 47 | 20.08.2008 18:12 |
| M: lyhyt patukka | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 18.03.2008 16:07 |
| GR patukka ahtaa | joker | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.06.2005 00:00 |