![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vanteita kasaillessa törmättiin heti ongelmiin, auton leveys kasvoi heti suunnitellusta 100mm. koska joudumme pitämään mogin omat jarrut, ei vanne mahdu rummulle ilma koneistusta Akselit itsessään oli hyvät, ja järeämmät kuin kuvittelimme toisen puolen olkatapit ja ristinivelet pitää uusia, muuten kaikki olikin sitten priimaa. siinä vanteet kohta saamassa kiveä niskaansa ja jostain syystä niistä tuli marjapuuron väriset. Pitbullit odottelee siellä jo vanteille vetämistä. saa nähdä paljonko se leviää nytten tuo auto, kun longi jeeppi on 1960mm niin kyllä alle sen tarvis olla ![]() Painoahan ollaan haaveiltu 1600kg hujakoille, mutta jo suunnitteluvaiheessa kun kaikki karkaa käsistä niin tässä autossa ei ole painotavoitetta...
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 15.04.2012 22:19 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Saatiin nyrjäytettyä "taas" hommaa etiäpäin, tuntuu nuo tukivarret menevän kauhean alhaalle mutta tiedä häntä, runko jää korkeammalle kuin suunniteltiin mutta ei ehkä aivan noin korkealle
Pitäisi ainakin koneen mahtua kun runko nuon korkealla.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, mitäs mieltä kun akseli väli olis sitten 2570mm ja edestä enempi yli kuin takaa, paljon jos lyhentää niin ei varmaan enää nouse mäkeä?
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hyvältä näyttää!
Nuo Pitbullit on vissiin 16" vanteilla? Onko tilattu ulkomailta? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mistäs noi sun keskiöt on peräisin, onko sorvissa leikattu vai miten? Vieläkin olen vähän kahden vaiheillalaitanko Toyotan jaon vai pitääkö Mogin oman 6- pulttijaon isoilla pinnapulteilla. Luulisi kestävän paremmin jos ei muuta.. Itselle kanssa on tallissa 42 x 15 - 16 rockerit, tarttisi keksiä sopivat vanteet ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Okeis, nytten alkaa sitten täytelanka palamaan ja rupee akselivälin muutos oleen hikinen homma
![]() Tuomas jo sillä lujaa siinä ajelee.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 18.04.2012 21:08 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mogin akseleilla ja 42 renkailla on aika vaikea saada jotain vakiorunkoista kovin matalaksi jos meinaa että olisi edes jotain sisäänjoustoa. Itse tähtään ~15cm sisäänjoustoon ja silloin jää cherokee väkisinkin aika korkeaksi, vaikka etukaseli on viety niin pitkälle eteen kuin mahdollista. Jos ois konetta siirtänyt 20cm taakse niin saisi tiputettua etupään koriaisoja muokkaamalla vähän alemmas. Näyttäis tällä hetkellä tulevan aika vastaavan korkuinen omastakin. Kieltmättä vähän turhan korkea, mutta en halua mitään kivirekeä joka makaa kokoajan rajoitinkumeilla
![]() Sulla olis ehkä helppoa muokata runkoa kun sellainen on, siirtäsit moottoria ja hyttiä vähän taaemmas ja muokkaat eturungon (ja takarungon) niin että akselit mahtuu ylemmäs? Vai jääkö takakardaani liian lyhkäseks silloin? Mulla Jeepissä ei niin vaan onnistu muokkaus kun on itsekantava kori, vaikka onkin "runko" rakennettu kokonaan uusiksi. Pakko mennä perse edellä puuhun vaikeimman kautta ![]() Hieno projekti tämä! ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mietittiin tuota tekniikan taakse viemistä mutta kuten meinasit, jakolaatikko pitää pian laittaa taka-aksulaan kiinteeks XD Toki th350 ei ole kovin pitkä jos sitä viellä muokkaa, ja käyttää jotain lyhkästä jakista. Meillä tuo sisäänjousto tulee olemaan todella pieni, 80-130mm Hyttiäkään oikeen saa taaksepäin kun 3 kuski tulee istumaan tuolla lavittalla.
Juu ja ei vielä kehua kannata, vakio suska ton viellä tuo pois metästä kun nuo runkoaisat on ropellilla ![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 18.04.2012 21:08 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan proto | bj4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 13.01.2012 10:11 |
suunnistus cup???! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 6 | 19.01.2011 23:59 |
suunnistus | välivainio | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.01.2010 17:26 |
Hmm... suunnistus-proto? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.08.2006 22:17 |
BFG proto | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.12.2005 18:40 |