Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2012, 18:38
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Kuuden metrin kanki 45 millistä saumatonta romukuormaan pienen mittavirheen takia.
Tanakele!
Suzuki saa olla sit edelleen ilman kaaria

Mites se nyt kaikki sinne?

  #2  
Vanha 15.04.2012, 20:07
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MF356 Näytä viesti
Mites se nyt kaikki sinne?
Kun ei loppupätkä riittänyt enää uuteen versioon.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
  #3  
Vanha 16.04.2012, 19:13
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Niin no niin, tarttee kuulemma ottaa taas uus antibiottikuuri ku vasemman käden peukalon ja kynnen väistä tulee mätää. No särkee se pikkusen mutta kyllä tolla säryllä toimeen voisi tulla, mut lääkärin mukaan ei voida ottaa riskejä muittein sairauksien takia. Vittu tää on sitte seitsemäs antibioottikuuri vuoden sisällä, ja muun lääkityksen päälle tää tulee tekemään seuraavan kahden viikon olotilan oikeen tosi nautinnolliseksi...
  #4  
Vanha 16.04.2012, 21:34
Aitto Aitto ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.11
Sijainti: Ähtäri
Viestit: 57
Perusasetus

Dieselin hinta. Yms muut samanlaiset hintojen paskakorotukset.
  #5  
Vanha 16.04.2012, 21:41
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

Just kävin kanssa tankilla ja manasin moista..

  #6  
Vanha 17.04.2012, 15:41
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Pienet on taas muilla vitutuksen aiheet, itelle tuli viime pe eli 13 päivä postiluukusta poliisin kutsu tikkurilan asemalle ja sen lisäksi liikennevakuutuskeskuksen ehdotelma maksaa 568,60€ vakuuttamattomasta autosta viime huhtikuun koekilpiajeluista jotka todettiin laittomiksi (korjauksen jälkeinen koeajo omalla autolla, olis pitänyt olla joku muu työntekijä ruorissa).

No poliisin käynti muunnettiin euroiksi tänään 12 pvsakkoa yhteensä 432€

Tässähän puuttuu enää se tonni pussista. No vittu ainakin tietä mihin se laitetaan kun joskus jostain ilmaantuu.
  #7  
Vanha 17.04.2012, 16:16
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Pienet on taas muilla vitutuksen aiheet, itelle tuli viime pe eli 13 päivä postiluukusta poliisin kutsu tikkurilan asemalle ja sen lisäksi liikennevakuutuskeskuksen ehdotelma maksaa 568,60€ vakuuttamattomasta autosta viime huhtikuun koekilpiajeluista jotka todettiin laittomiksi (korjauksen jälkeinen koeajo omalla autolla, olis pitänyt olla joku muu työntekijä ruorissa).

No poliisin käynti muunnettiin euroiksi tänään 12 pvsakkoa yhteensä 432€

Tässähän puuttuu enää se tonni pussista. No vittu ainakin tietä mihin se laitetaan kun joskus jostain ilmaantuu.
Nyt ei ymmärrä ?? koe kilvet kiinni ja muka vakuuttamaton ?
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Elämä vituttaa mika Bullshit 20 26.11.2003 11:10
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 22:44 (GMT +2).